vimsa .-) på overtid Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 er omega 3 like fødselshemmende som tran?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Kommer aldri til og føde jeg da;=)
vimsa .-) på overtid Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 ikke jeg heller... he he... og jeg har liten lyst til å gå maks over, for da får jeg skuddårsbarn! Håper han vil komme før skuddårsdagen altså.... (ikke at det er noen krise, syns bare det hade vært litt trist for den lille)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Kan ikke skjønne at omega 3 skal være fødselshemmende, når det anbefales gravide. Dessuten er omega 3 livsviktige fettsyrer som gjør at kroppen og spes hjernen fungerer som den skal (bl. mye annet...) Tran er ikke fullt så reint som Omega 3 da dette utvinnes fra fiskeleveren. Anbefaler deg at du ikke lar vær å ta omega 3 asså.... det kommer ikke jeg til å gjøre hvertfall
vimsa .-) på overtid Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 har tatt helt fram til nå (uke 35+) og kommer til å gi babysen tran fra det er anbefalt også, og jeg har vært konsekvent med å ta hver dag diss mnd, men, dersom det kan ha noen neg innvirkning på når jeg skal føde, så lar jeg være i disse siste få ukene... orker ikke gå like lenge over denn gangen som sist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå