baby 07.02. Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Er så spent på om denne spå dama r rett!! Selv ble jeg så skuffet når jeg ringte,for hun sa jeg kom til å gå over termin... For hun sa til deg at du skulle føde i dag??
januarbaby+maibaby Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 lurer også på hvordan det går med deg sommerfugl!
januarbaby+maibaby Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 dytt!! er du kanskje i fødsel?!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå