Gjest MyIian Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg vil være hjemme med datteren min leengee leengee.. Har muligheten også .Tenkte kanskje sende henne i barnehage når hun blir 3-4, sånn som jeg ble sendt i bhg rundt samme alder Men hun må jo ha kontakt med andre barn - er da park kanskje tingen frem til det? Eller?
Snupi27 Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 park er fint det og. der er de ute hele tiden. tror de har et lite kryp inn om været blir altfor dårlig. der er de bare noen timer om dagen du kan oxo søke om f.eks 50% eller 2 dager i uka i bhg til datteren din oxo og heller sette det opp til 100 % når du vil selv=)
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg anbefaler åpen barnehage hvis du skal være hjemme med henne. Jeg går der med minsten på 1 år, og han syns det er stor stas. Er også trygt at mamma er med... ;-) Et barn på 3 år bør etter min mening gå i barnehage med andre barn. De trenger å lære seg sosiale spilleregler mellom barn, og trenger å klare seg litt uten at mamma hele er med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå