Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann hadde to våte bleier i bhg i går. Han var aktiv og i fin form hjemme, spiste masse middag og det kom ingenting mer. Våknet mye i natt, noe han gjør innimellom. Spiste godt med frokst idag. Han har ikke feber, og det har heller ikke kommet noen flere våte bleier.

 

Vet at med oppkast skal barna holdes hjemme i minst 1 døgn, men hvordan er det når det er diarè? Han har jo ikke bæsjet idag, så er veldig usikker på konsistensen, men formen ellers er bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fått beskjed om å holde barnet hjemme 48 timer etter siste diare`bleie.

Skrevet

Takk for svar, da får jeg se an dagen i morgen og! Han er jo helt propell og spiser godt, kan jo ha blitt litt for mye rosiner på søndag;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...