Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har lest at "en liten frisk blødning etter samleie ikke er noe å bekymre seg over", men når kan denne blødningen komme? Samboeren min og jeg hadde samleie i går og dagen før der. Jeg blødde ikke noe i går, men da jeg var på do i sta var det litt friskt blod der. Dette er helt sikkert ikke noe å bekymre seg over, men er det slik dette fungerer? At blødningen kan komme dagen etter at man har hatt sex? Håper på noen gode og sakelige svar...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 jeg har opplevd det samme bare at da kom blødningen med en gang.ringte jordmora hun trodde bare det var et blodkar som var sprekt,helt ufarlig..
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 hei! jeg har alltid blødd dagen etter samleie, bare bitte litt på papiret. Det er vist noen blodkar som sprekker. Ikke noe farlig:)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 HI her. Jeg regnet med at det var nettopp det (skrukket blodkar) som var årsaken til at jeg blødde litt i sta. Det gjør jo ikke vondt noen stand så jeg er ikke videre bekymret. Ville bare forvisse meg om at det er flere som har fått denne blødningen dagen etter samleie Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå