Gå til innhold

feil på testene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg tatt 3 tester på 3 dager.alle har en veldig,veldig svak strek.må se nøye,men jeg ser den jo.hvis testene hadde vært positive,skulle enn jo tro at streken ville blitt sterkere i løpet av 3 dager.derfor lurer jeg på om det er noe feil med de?har tatt mange slike tester fra billigtester i løpet av de mnd vi har prøvd,og alle andre har vært helt blendahvite.vet det ikke er lett for dere å vite noe mer enn meg,men trengte bare å lufte tankene litt.

neste pp tror jeg jeg må prøve å ta meg sammen litt.blir jo bare mer og mer ivrig for hver pp som går.uffamei.og vi som trodde det skulle gå fort og lett og bli gravide.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det samme i september, to svaaake billig tester, men jeg kryssjekket med en CB, som også fikk svaaak strek, kryssjekket enda en gang med et merke som heter first signal, og fikk svaaaak strek på den også. Tok testene 2 og 3 dager over IKM.

Gikk 4 dager over mensen, så begynte jeg å blø. Så jeg har konkludert med at jeg hadde en tidlig SA eller en kjemisk graviditet. Men mensen var ikke som det pleide, hadde heller ikke like vondt som jeg brukte å ha. Så var nok aller helst en SA. Menssmertene mine har forøvrig forsvunnet i ettertid også. Så tror noen hornoner har vært i sving.

Ikke sikkert at dette trenger å være tilfelle for deg. Men sånn er hvertfall min erfaring

Skrevet

Tror ikke det er feil på alle de testene hegebert. Tror du er gravid jeg og prøver på et forsiktig gratulerer!!!

Klem og lykke til:-)

Skrevet

det var godt å høre fra deg,håper på 08gull.takk for optimismen!det trengte jeg.tenker jeg kjøper en cb litt utover i uka.kanskje jeg blir litt klokere da.

Skrevet

Jeg fikk svake pos med billigtester forrige gang jeg var gravid og fikk et klart kryss på CB da jeg dobbeltsjekket. Du er nok gravid, gratulerer!!!! Hurra!!!

Lurer på en ting: Jeg tok en billigtest i dag, men kastet den etter 1 min fordi den så negativ ut. Så tenkete jeg det var dumt at jeg ikke hadde ventet i 5 min. og tok den opp igjen (hadde gått mellom 5-10 min fra jeg kastet). Da var den svak pos. Spm er, har du fått utsalg øyeblikkelig, eller mått vente litt? (Må vel ta en ny test, men er litt tidlig, ikm tors el fre). Tror mine svake streker kom umiddelbart da jeg var gravid, nemlig. Og da er sikkert det her bare tull (buhu!)

Skrevet

de svake strekene mine kom opp nesten med en gang.men de er så svake,så tror liksom ikke på meg selv når jeg ser de.og de blir jo ikke sterkere heller.

men jeg har tatt så mange billigtester.rundt 90 eller noe.litt flaut å si da,men:)men jeg har alldri noen gang fått en strek uannsett hvor lenge etterpå jeg har sett på de.så hadde jeg vært deg,ville jeg ha testet meg igjen.lykke til!!

Skrevet

godt å høre at det ikke bare er jeg som er testoman..hehe:)

Skrevet

he,he.ja,jeg har jo blitt helt vill med den testinga mi:)går jo over alle støvelskaft:)

Skrevet

skjønner åssen du har det..klarer ikke å styre unna jeg.hehe:)Når har du ikm da? Lykke til:)

Skrevet

Bare en oppmuntring: Da jeg var gravid forrige gang, så var testene svaaaake altså! Jeg tror definitivt du har en spire i magen:) Lykke til!!

Skrevet

å tusen takk for det,kattungen!!så snillt av deg!!

Skrevet

Hei kattungen:)

Ble de aldri sterkere?

Jeg har holdt på en uke nå å tester svakt posetiv på cb og qr men neg på digital... heehe er sikker ikke gravid da men lurer jo når det kommer strek... Håper du er gravid hegbert, har du tatt digital?

Skrevet

De billigtestene var svake alltid, men tok bare 3 stk, dagen før ikm og på ikm-dagen. Tok CB ikke-digital dagen etter ikm, og da fikk jeg et klart kryss. Så var med billigtestene jeg testet svakt. Høres jo veldig rart ut om du ikke skal være gravid når du tester svakt med cb og qr??? Strek er strek! Kanskje den digitale har vært defekt?

Skrevet

takk for det!håper så inderlig jeg og!har ikke tatt digital,nei.jeg prøver meg nok på en vanlig cb hvis mensen ikke dukker opp når den skal.inntil da bruker jeg billigtestene,tenker jeg.hvis jeg klarer å holde meg:)

Skrevet

Hei Hegebert! Noe nytt om testene dine? Fikk svaaaaaaak strek i dag også, kom opp etter 3-4 min. Så nå er vi i samme båt, eller? Har du testet mer og når har du IKM? Jeg har IKM i mrg eller fredag.

Skrevet

hei!oi,så spennende!ja,nå er vi i samme båt.skal bli moro å følge med deg!gjett om jeg har testet da:)i går så de nesten helt hvite ut,men i dag kunne jeg såvidt skimte en strek igjen.skjønner ingenting,jeg.i marra eller fredag kommer jeg til å kjøpe en cb så jeg slipper å gå rundt å lure så fælt.har ikm i marra,18,19 eller 20.har pleid å ha sykluser på 25 dager,men forrige var på 29.derfor det er så mange dager å velge mellom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...