Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Ja nå sitter jeg i stuen og har babyen min i bag rett nedforbi. Hun ser jeg er her. Jeg passer på at hun har smokken og hysjer på henne litt. Har sutret/gråtet i nesten 15 minutter. Vil liksom ikke koble riktig av. Hun er søvning. Har for ikke lenge siden fått mat. Hvordan får dere babyene til å sove? Tips? PÅ kvelden går det faktisk litt lettere. Må kanskje inn et par ganger for å gi smokk. Det er vel gjerne normalt? Hun er 5,5 mnd. Der...........hun har sovnet. puh.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå