Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå sitter jeg i stuen og har babyen min i bag rett nedforbi. Hun ser jeg er her. Jeg passer på at hun har smokken og hysjer på henne litt. Har sutret/gråtet i nesten 15 minutter. Vil liksom ikke koble riktig av. Hun er søvning. Har for ikke lenge siden fått mat. Hvordan får dere babyene til å sove? Tips? PÅ kvelden går det faktisk litt lettere. Må kanskje inn et par ganger for å gi smokk. Det er vel gjerne normalt? Hun er 5,5 mnd. Der...........hun har sovnet. puh.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...