Gjest Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 jeg har satt på en maskin med tøyvask. det er det eneste..... hmmm..... skjerpings her,har masse jeg burde få gjort..
*ale* Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Ikke en bæsj!! Hjemme, syk på 4. dagen og heeeelt fri for krefter- Skal lage meg en skive og sette på en film tenker jeg.. Sove litt....
Mille** Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Har ikke gjort noe, bortsett fra å rydde på kjøkkenet etter frokost. Men det er rimelig strøkent her da. ;o) Skal ut på shopping med størstejenta om en god time, + handle mat, thats it!
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Rydda kjøkken og stua...satt på en maskin klær og sittet her endel...minsta har vært våken halve natta pga tethet igjen og snorker i grinna ved siden av meg her. Plana var å støvsuge, men det må vente til hun våkner uansett.
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 vasket klær, spist frokost og ryddet etter den, betalt regninger.. that's it. Men nå skal jeg støvsuge - få ræva i gir.
Mammaaaaaa Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Eh... rydda vekk fat frå stovebordet...thats it. Har stooore planer om å rydde kjøkken og stue, rydde vekk julepynten (ja er litt treg hehe), vaske masse klær og støvsuge rommene. Men kjenner eg meg rett får eg kanskje gjort halvparten...
Tommage♀♂ Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Redd opp sengen, lagd og fått frokost i 2 små, satt på tørketrommelen og hengte opp en klesvask, ryddet kjøkkenet. Skal brette klær også, men...
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Levert junior i barnehagen Gått tur med bikkja Handlet Brettet klær Tatt oppvasken Skrevet 273 ord til på oppgaven min Skrevet meningsløse innlegg her inne Det er godt det fortsatt er tidlig
mamma >to gull Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Vasket 2 maskiner med klær og hengt opp Brettet litt klær Redd senger Pakket ut av bagen fra helgen (var på tur) Skal handle snart Skal støvsuge og vaske leiligheten ikveld når sambo er hjemme, syns det er bedre å gjøre det da for da tar han mini..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå