Gå til innhold

Ang tidlig ultralyd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare et spm ang ultralyd..ser at veldig mange som går på tidlig ultralyd, har innvendig ultrlyd. Og det er vel fordi det er så tidlig i graviditeten. Hadde selv en del innv ultralyder fra uke 14 og utover forrige svangerskap.

Men det som er, er at jeg ble innlagt pga hyperemesis når jeg var bare 7 uker på vei sist, og det første de gjorde da var å undersøke om det var liv.

Men da tok de utvendig ultralyd! Såg jo ikke så veldig mye-var jo for tidlig å se mye, men det vi såg, var et bankende hjerte. Og det holdt jo..Så med andre ord så går jo det faktisk an med utvendig og så tidlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...