PrinsesseVogA Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Har bare et spm ang ultralyd..ser at veldig mange som går på tidlig ultralyd, har innvendig ultrlyd. Og det er vel fordi det er så tidlig i graviditeten. Hadde selv en del innv ultralyder fra uke 14 og utover forrige svangerskap. Men det som er, er at jeg ble innlagt pga hyperemesis når jeg var bare 7 uker på vei sist, og det første de gjorde da var å undersøke om det var liv. Men da tok de utvendig ultralyd! Såg jo ikke så veldig mye-var jo for tidlig å se mye, men det vi såg, var et bankende hjerte. Og det holdt jo..Så med andre ord så går jo det faktisk an med utvendig og så tidlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå