*spirrevipp* Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2008 Hallo ja gått det var noen her he he sitter å stirrer inn i denne, men det skjer jo ikke noe i dag. ;-)
*spirrevipp* Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2008 Så fint hva skjer`a? jeg er i uke 40 sitter bare å venter,dere da?
Mininni Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Jeg er her! Men er bare i uke 30....utålmodig og spent
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 uke 35 i morgen. sykemeldt pga kynnere og er så trøtt at jeg nesten sovner over tastaturet! heldiggrisen deg som er kommet så langt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå