Trulte76 Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Vet noen om det er noen som selger Emmaljunga i Ålesund? eller i nærheten? Lenge til jeg skal kjøpe vogn da hehe..men har vært på nett å sett litt..og funnet ut jeg likte den best sånn praktisk..+god omtale
SuperMoM <3 Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Har du vært på den butikken utenfor elprice? Moa syd? Der har de jo det meste.Husker ikke navnet på butikken i farten.Tenkte jeg skulle bortom der i dag og se.Kan jo se og høre om de har den,eller eventuelt kan få den inn. Skal ikke ha vogn på lenge jeg heller,men er jo lov og se:p Storken? Kan jo ha noe der også?Eller er kanskje bare klær de selger der.Usikker..
PrinsesseVogA Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Hvor langt er dere på vei? Baby Comfort heter den butikken du mener. De kan hjelpe, men også Brio på amfisenteret.
SuperMoM <3 Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Ja,jeg kom på navnet på butikken da jeg var på kjøkkenet og vasket:p hehe.. Er 16+6 i dag,så er tidlig ennå synes bare det er gøy å kikke litt:p Enn du?
Hidjey Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 De har det på den butikken på Moa Syd. Jeg kjøpte min Emmaljunga på Krambua på Nordfjordeid. Der har de ALT.. har vært kjempefornøyd med servicen der, selv om det var et lite stykke å reise.. (Bodde i Volda da)
Trulte76 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2008 takk for svar. jeg er bare 8+2 så altfor tidlig med å tenke på vogn sånn sett.. Men trur jeg likevel har bestemt meg for merke ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå