Gå til innhold

Hormonell elr ka.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag e eg sjikeli deppa.bare lyst og legge meg ijæn.føler eg aldri kommer til å bli gravide ijen.mens vennan min blir d på 1 forsøk.griner av absolut ingenting!gler meg til ho lille ska sove dupp,da skal jeg tilbake t min goe venn,sænga.trøtt.men herre ble vel et sutre inlægg.vil ikke være deppa!vil vite om eg e gravid nå!men tvile sterkt at eg e så heldige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann! trist å lese at du er så deppa:( jeg har ikke prøvd så lenge selv men jeg blir oppgitt jeg også.. har veninner som springer rundt med stor mage osv, og skal innrømme at jeg blir sjalu i ny og ne.. vil og kunne ha den gleden som jeg alltid har ønsket. tok test igår etter jobb og den var negativ, ble utrolig skuffa.. men mensen er enda uteblitt. vi får trøste oss med at vi og blir det en gang, når er det ingen som vet..

Skrevet

Trist dn e neg da,men kan jo enda være da:-) mitt probl e at eg aldri vet.har hadt livmorbetenls,og har lest at d kan før t sterilitet. Snakka m 2 leger om d.gynekologen min si at eg kan bli vanskeli å bli gravid,mens legen min sier eg ik treng bekrymre meg.men for ho e smerta normalt og da så.så denne usikkeretn om eg er heldig eller ikke sliter på psyken.håpe for hver mnd.har eg bare vist at eg kommer t og lykkes,har vært bedre bare d.

Skrevet

da skjønner jeg deg veldig godt. er ikke greit å ikke vite:( men kanskje du bekymrer deg for mye slik at kroppen spiller deg et puss..? håper uansett at det order seg for deg! kanskje det å reise bort en stund eller snakke med noen om det hjelper. du må ikke gi opp:)!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...