Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Hvor lang tid tar det før de små skjønner poenget med tutekoppene? Avent sin kopp men ventilen på forstår ikke min, er for vanskelig å få noe ut av. Hvis jeg tar av ventilen, blir det mye søl.. hvordan gjør dere det? Lar dere det bare bli endel søl en stund? Han synes det er moro å la vannet renne ut av munnvikene tror jeg., For hvis han får endel vann i munnen, så blir han helt stille- smiler- også renner det vann ut av begge munnvikene:-) Morsomt!!
Gothminister Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Hehe,slik gjorde min lenge også. Hadde en klut under haken hans mens han drakk. Etterhvert som han begynte å suge ordentlig på den,så satte vi på den antisøl tingen,og da gikk det bra
Snupi27 Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 hei! når jenta mi drikker vann av avent tutekopp heller jeg litt og litt inn i munnen hennes. hun får litt, svelger, så heller jeg mer.. jeg bruker ikke dryppsikringen enda for hun skjønner ikke poenget med å suge på den enda. hehe.. men jeg har kjøpt en nuk tutekopp (på lekebutikken) er sååå fornøyd med den. den er akkurat som en tutekopp men har en litt myk tut på seg som jenta mi "biter" på hver gang hun biter litt på den kommer det litt og litt vann ut av den =)
Snupi27 Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 glemte å si at med nuk tutekopp så renner den ikke når den blir snudd på hodet men er veldig litt å få vann ut av på egenhånd av babyen uten søl!
oktoberjentene;) Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Når er det vanlig å begynne med tutkopp da??? fikk en sånn nuk kopp i julegave, men har ikke prøvd ennå.. noah er 6 mnd akkurat nuh
Snupi27 Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 emilie begynte da hun var ca 4,5 mnd fordi hun nektet å bruke flaske. derfor fikk hun vann på tutekopp til grøten sin =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå