balsam Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 snuppa er som sagt syk.. men har ikke hatt feber siden i går kveld og er kjempe pigg og rask!! hun maser og maser og maser enda litt til om å gå ut.. har vært inne i 3 dager nå... legen sa at jeg ikke kunne forverre sykdommen og at så lenge hun orker kunne vi forlate huset... hadde dere da tatt henne med ut en tur.. skulle ha handlet og litt sånt..
alvis Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Jeg hadde tatt henne ut. Du trenger jo ikke være så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå