Gå til innhold

Hva er det som er Harry med barnevognskilt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å skjønne at noen ikke vil ha det... Man har jo forskjellige meninger om hva man ønsker å ha..

Men jeg skjønner ikke hvor "harry" kommer inn i bildet her... Hva er det som gjør det harry?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel dette er min mening.

Alle skjønner at det ligger en liten (søt) baby i vognen og at mor (og far) er veldig stolte. Men at du absolutt må rope ut navn og fødselsdato på vidunderet til alle du passerer er HARRY.

Skrevet

Jeg så et slikt skilt en gang - og navnet på babyen var Harry....

Lo godt av den:)

Skrevet

Haaahaa...

Signerer forøvrig hun som skrev det med fødseldato etc.. Dessuten er vognskilt en smule teit også.. bare fordi det erh elt unødvendig med et skilt på en barnevogn.

Skrevet

Det bare er det :) Like harry som den bodyen jeg kjøpte til junior. På den stod det "I'm a son of a bitch".

Skrevet

Blir som de over sier, i tillegg til at det er 100% unødvendig.

Skrevet

Det bare er det, akkurat som Buffalo-sko og wunderbaum. Har ikke noen bedre forklaring.

Skrevet

vi er da så harry at vi har skilt, synes det er litt søtt...gutta synes nok ikke vogner er så kule som biler men å ha et skilt gjør vogna litt tøffere...at folk synes det er harry kunne jeg ikke brydd meg mindre om.

Jeg synes mye rart er harry, masse rosa eller lyseblått f.eks:P

Skrevet

Kanskje fordi det ofte er harry foreldre som liker sånne? He he ;-)

Skrevet

Folk for gjøre hva de vil. Det skal mye til før at jeg synes noe er harry..hehe. En wonderbaum og terninger i bilen er harry, men har ingen meninger om navneskilt på vognen. Reagerer ikke i det hele tatt når jeg ser det. Tror noen synes det er harry bare fordi andre har meninger om det...

Skrevet

Jeg har ikke slikt skilt selv, men vet ikke om jeg synes det er harry, heller. Det er bare en av de mange tingene jeg ikke føler noe behov for å ha. Men totalt unødvendig er det faktisk ikke! Det ble lansert som en morsom form for refleks, for det er et refleksskilt. Og det er sannelig ikke unødvendig nå i mørketida! Selv har jeg seks slapwrap (sånne bånd som man smekker på) på vogna.

Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg til å ha barnevognskilt på vogna, sa det også, at hvis noen kjøpte det kom jeg aldri til å bruke det.

En av grunnene, bortsett fra at jeg ikke liker dem, er at jeg syns det er totalt unødvendig å fortelle alle hva barnet mitt heter og når det er født!

Kunne av samme grunn heller aldri tenke meg å ha luer med navnet til barna på.

Dette gjelder kanskje særlig når barna blir eldre, men er så mange merkelige folk der ute, å dem trenger ikke å vite noe om barna mine!!

(for støøre barn er det litt skummelt med navneluer, da fremmede kan rope på dem ved navn, og barn da kan tro at dem kjenner dem...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...