Gå til innhold

Som forventet???.... trenger svar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har kommet godt i gang med gode leggerutiner for minien. Han er 3,5mnd. Han sover i strekk fra kl 22.30-04 ca men etter dette er han så utrolig og vil ha mat hver 2.time fram til 09. Er så slitsomt med den opphakkede søvnen .. blir jo helt utslitt! noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du som har fått så god begynnelse på natten da!Her har alle tre ungene på den alderen våknet med 1-2 timers mellomrom HELE natten for å få mat. Skjønner godt du blir sliten av oppstykket søvn, men det er igrunnen veldig lite å gjøre med når de er så små som 3,5 mnd. Når babyen din blir en 5-6 mnd kan du natteavenne dersom han får 1-2 faste måltider på dagtid også. Frem til det så tror jeg nesten du bare må smøre deg med tålmodighet og tenke at det er veldig normalt og vanlig at små babyer vil ha mat annenhver time, også om natten :-)

Skrevet

mmm.... er nok slik jeg tenkte også.. men du vet, når man våkner om morningen og kjenner hjernen er på vei ut pannen så blir man litt frustrert :-P

vi har heldigvis kommet godt inn i rutinene på kvelden - d e godt, før sovnet han ikke før kl 02 og DET var slitsomt når man selv var trøtt kl 22... hehe...

takk for svar..

Skrevet

Ettersom han søv så lenge i første økta så muligens han må ta igjen litt tapt mat? om du skjønner.

Mine sov ikkje så mykje da dei var så små.

Korleis du ammer da? står du opp kvar gong eller tar du han berre i senga?

Skrevet

jeg tar han over til oss i sengen og ammer han der - han sovner i sin seng om kvelden men så når han våkner i 4 tiden kommer han over til oss og blir der...

Skrevet

Lurt, da slepp du å bruke krefter på å stå opp iallefall :-)

Klem til deg, har ikkje anna råd enn å holde ut, det går over av seg sjølv, men kan ta litt tid.

Skrevet

tusen takk.. oppmuntringer er alltid godt å få :))))) klem til deg tilbake :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...