vekt85 Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jenta mi er straks 1år, og vi har hele tiden slitt med soving. Vi samsov til hun var 4mnd, men på slutten var det dårlig søvn på oss alle, så vi flyttet henne i egen seg på egent rom, jeg ammet henne i søvn. Når hun ble rundt 7,8mnd sovnet hun skjeldent med puppen, så da har jeg bysset, stryket, ammet og styrt, brukt mye tid på det. Om dagen har vi måtte lure henne til og sove, og ikke bestandig hun har sovet. I slutten av november var vi på ferie i syden, å der var legging om kvelden som en lek, trengte bare ligge atme sengen med øynene igjen så sovnet hun. Når vi kom hjem var ikke legging like lett, og vi er tilbake med byssing og stryking, men siden hun har lært seg å reise seg i senga gjør hun det hele tiden, å tror det er en lek når vi legger henne ned. Så etter jul har jeg igjen prøvet og late som jeg sover, å hun blir fryktelig sint, skriker og kjefter stående i senga, til hun gir opp og er sliten, da legger jeg henne ned stryker henne litt på ryggen og later som jeg sover videre, å så sovner hun. Er dette greit? selv om hun må skrike til hun blir sliten og gir opp, ser det tar korter tid for vær dag som går, men er usikker på om det er galt å overse, la henne gråte, bli sint.. Om dagen har hun blitt "flinkere", triller tur og ofte sovner hun før vi er kommet ut av blokka=) Dette ble litt langt og kanskje rotete, men håper noen orker å veilede meg litt, er jammen ikke enkelt alltid å være mamma =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå