Gå til innhold

Mistet/Innvendig ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå fått bekreftet at jeg har mistet den lille spiren jeg hadde inni meg. Var på innvendig ultralyd igår. Da er det vel helt sikkert? De kan vel ikke se feil? Rart hvordan man går og håper i det lengste...

Men jeg vet for min egen del at nå må jeg legge dette bak meg, og se fremover på nye muligheter :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist. Det er vel liten sannsynlighet for at de har sett feil. Er sikkert ikke så lett å legge noe slikt bak seg, men som du sier selv; Du har nye muligheter. Lykke til videre :-)

Skrevet

Hei, det var trist. Det er helt sikkert når de har sett det på ultralyd. Jeg har selv hatt spontan abort så vet at det er vondt. Men godt at du ser fremover. Jeg er gravid igjen i snart 10 uke og de har sett hjertelyd og alt ser bra ut. Så med friskt mot og nye forsøk ønsker jeg dere lykketil!!

Skrevet

Så leit :(

Jeg vet ikke hvor sikkert det er etter en innvendig ul, men om de ikke så noenting så er det nok mest sansynlig ingenting der. Men, skal ikke svare så mye på det, siden jeg ikke vet så mye om det. Vil bare gi deg en god klem, og ønske deg lykke til videre.. :) Neste gang sitter nok spiren hele veien frem :)

Skrevet

Heisann!

Du nevner ikke hvor langt du evnt var, og om de har sett det plassert der på en tidligere UL.

Jeg opplevde at de sa at jeg hadde hatt spontanabort, men det viste seg å være plassert utenfor livmoren. Det hele endte opp med fjering av den ene eggelederen. Ville bare at du skulle være obs på dette.

Får håpe det går bedre neste gang!

Lykke til :o)

Skrevet

Ut i fra tidligere mens. mente gyn. at jeg ikke hadde fullført uke 10. Tror jeg var 9 uker på vei, kanskje. Hadde ikke vært på ultralyd før.

Gyn. sa at alt var ute, og at vi kan prøve etter at jeg får tilbake mensen igjen.

Vet innerst inne at det er over, men det er rart hvordan man håper... =)

Takk for alle svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...