Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 ..skal på 6 ukers etter-kontroll i morgen, og skal sette inn hormonspiral. Er dette vondt? Noen med erfaring? Gruer... :-(
Ooni Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Litt vondt er det,men tenk på at du akkurat har født ett barn :-) Men trodde ikke de satte den inn så tidlig etter fødsel...jeg fikk satt inn min 11 uker etter...
maiprins Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Hei! Har satt inn hormonspiral to ganger jeg. første gang hos fastlegen - han "klønet" og brukte lang tid - da var det ubehagelig, ikke vondt. Andre gang dro jeg og fikk satt den inn hos gynekolog - han var færdig med å sette den inn før jeg viste at han hadde gjort det. Synes det var tryggest å sette den inn hos gynekolog - han sjekket med ultralyd etterpå for å se at den satt ordentlig på plass - og jeg skal til kontroll om noen mnd for å se at alt ser bra ut - at den sitter der den skal. Ikke noe å grue seg for! (jeg grudde meg jeg - men det hadde jeg ikke trengt) Lykke til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå