Gå til innhold

noen som bruker Cerazette p piller til vanlig her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er de? noen bivirkninger?

må de tas til samme tid hver dag el går det greit om man bare tar en liksom??

kviser og sånt da??

og har dere mere smerter v menstruasjon?

glad hvis noen kan svare:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker cerazette.. Er ikke fornøyd, så jeg skal sette inn spiral den 21. januar. Trenger ikke å ta de til nøyaktig samme tid, sånn som med mini-pillen, men er jo greit å prøve å holde seg innenfor en viss tid synes jeg. Har fått litt kviser. Har ikke mensen, men får litt vondt rundt de tider jeg skulle hatt det. Men det største problemet er at jeg ikke har sex-lyst i det hele tatt... Blir ikke våt og greier ikke å oppnå orgasme etter at jeg begynte på de...

Skrevet

De må ikke tas til samme tidspunkt hver dag, men det er jo selvfølgelig å fordel å få rutine på det...

Jeg fikk mye mindre mens, men hadde plagsomme småblødninger HELE tiden. Jeg sluttet derfor med dem...

Fikk ikke kviser, ikke vektøkning og ikke smerter ved mens.

Skrevet

Må si meg enig hun over her ang sexlysten... da forsvinner jo egentlig behovet for prevansjon også...

Skrevet

Jeg bruker dem fordi jeg ammer, er kjempefornøyd med dem. Har ikke mens, kviser, vekttap, nedsatt sexlyst eller andre problemer med de.

Skrevet

jeg har heller ikke noen bivirkninger, unntatt litt nedsatt sexlyst.

Tar de på morgenen når jeg står opp, så blir jo omtrent til samme tidspunkt hver dag.

Hadde litt småblødninger da jeg startet på de, men ikke mer enn at det var nok med ett truseinnlegg.

Har nå gått på de i tre mnd, å nå har jeg fått mensen tilbake :(

Her trengte vi en kjapp prevansjon, som ikke var for vanskelig å slutte på. Ble for mye styr med å få satt inn spiral og sånt. siden vi sikkert kommer til å begynne å prøve å få nr.2 om ett halvt år eller no...

Skrevet

En bivirkning, mister mensen nesten, har en liten blødning hver 6. mnd. Ut over det, veldig happy. Synes disse pillene får i overkant lite kred her inne.

Skrevet

Har gått på dem i nesten fire måneder nå. Ikke en eneste blødning hittil, heller ikke mens(men det kan jo være fordi jeg fødte for fem måneder siden??). Ellers har jeg ikke merket noen bivirkninger.

Du har 12 timers slingringsmonn om du skulle glemme dem en dag slik som med vanlige p-piller.

Etter hva jeg har lest her inne fungerer disse pillene veldig forskjellig fra person til person. Du kan nesten ikke gjøre noe annet enn å prøve selv og se hvordan det går. Fungerer det ikke for deg er det jo bare å slutte igjen.

Vi anbefale å ikke høre så mye på de som er negative til den her. Det er nok bare de som roper høyest! Det er ingen måte å forutse hvordan den fungerer på deg. Fikk i allefall inntrykket fra legen min at flere er fornøyde enn missfornøyde.

Skrevet

skal prøve de. har hspiral nå,men er jo blitt full av kviser!!

Skrevet

jeg hadde mensen hele tiden mens jeg brukte de pillene! så jeg var IKKE fornøyd... med en gang jeg bytta blei mensen borte!!

Skrevet

hadde mensen hele tida jeg også.... så jeg har kasta dem. men blør forsåvidt hele tiden enda... to uker siden jeg slutta så her tror jeg det er noe galt som ikke er helt riktig.

Skrevet

delte meninger her ja.... men veldig kjekt med mange innspill:-)

bare kom med flere:-)

Skrevet

Jeg går på de, og er ikke fornøyd. Blør jo annenhver uke jo, så er en samboer som begynner å bli litt lei de også. Hehe. Så jeg skifter snart, så fort jeg ikke skal amme så mye mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...