mamma050308 Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Klarer jo ikke å regningen med ukene lengre, de går jo så fort. I går var jeg 33 uker på vei, bare 4 uker til permisjon og 7 uker til termindato. Hmmmm, må begynne å tenke på å få ting på plass kanskje. Møbler er kjøpt, men ikke montert. Får sette gubben i gang i kveld tror jeg. Flatpakke møbler fra IKEA kan jo bli en utfordring i seg selv.......... Vogn er også kjøpt, men den står i esken sin. Kanskje ta den opp og sette den sammen?!?!?!?!. Selv om den egentlig står greit i esken og tar mindre plass da........... Nei, får jobbe litt til, jobber kun 50%, så det er ikke mange timene til jeg skal hjem igjen og hvile bekken og rygg...... deilig.......... Ha en flott dag alle sammen!!!
Mininni Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Ligger tre uker bak deg og har sånn sett litt bedre tid, men så har vi ikke kjøpt noen møbler heller, da Må vel se til å få anskaffet seng med diverse tilbehør. Vogna vår er ikke montert den heller. Nå har jeg akkurat fått 40 % sykmelding, så jeg kan få litt rolige dager, det blir veldig deilig - har vært innmari sliten i det siste. Kos deg med siste del av svangerskapet! Regner med vi hører fra deg hvis det skjer noe spennende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå