Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer jo ikke å regningen med ukene lengre, de går jo så fort. I går var jeg 33 uker på vei, bare 4 uker til permisjon og 7 uker til termindato. Hmmmm, må begynne å tenke på å få ting på plass kanskje.

Møbler er kjøpt, men ikke montert. Får sette gubben i gang i kveld tror jeg. Flatpakke møbler fra IKEA kan jo bli en utfordring i seg selv.......... Vogn er også kjøpt, men den står i esken sin. Kanskje ta den opp og sette den sammen?!?!?!?!. Selv om den egentlig står greit i esken og tar mindre plass da...........

Nei, får jobbe litt til, jobber kun 50%, så det er ikke mange timene til jeg skal hjem igjen og hvile bekken og rygg...... deilig..........

Ha en flott dag alle sammen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger tre uker bak deg og har sånn sett litt bedre tid, men så har vi ikke kjøpt noen møbler heller, da :) Må vel se til å få anskaffet seng med diverse tilbehør. Vogna vår er ikke montert den heller. Nå har jeg akkurat fått 40 % sykmelding, så jeg kan få litt rolige dager, det blir veldig deilig - har vært innmari sliten i det siste.

Kos deg med siste del av svangerskapet! Regner med vi hører fra deg hvis det skjer noe spennende? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...