♥Tullerusk♥ Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Hehehe..Jepp...Her har vi peiling..=oD Men kan ikke huske at jeg hadde det sist eller hvordan det kjentes ut...Noen som kan prøve å forklare meg? Kommer det når hodet på babyen fester seg? Og blir man bedre i bekkenet når hodet er festet?? Er jo 2. gangs..Men hehehe...Husker ikke så mye nei...Vet jo at hodet kan feste seg rett før en fødsel, men denne nedpressen alle snakker om...har jeg ennå ikke vært borti...Tror jeg...=o/....hehehe...
inakvad Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Jeg er også annengangs og hadde det ikke sist (kjente det i alle fall ikke). Er egentlig litt vanskelig å forklare hvordan det kjennes ut og akupunktøren min spør meg hver gang om jeg har det. Jeg ble også litt nyskjerring på hva det egentlig var før jeg hadde det, men når det kom tenkte jeg bare "aha-det er dette det er snakk om"-da var det overhodet ingen tvil. Hodet til min lille har ikke festet seg, men det er godt mulig at det kommer da for mange?
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 Ja, tenker sånn jeg også, men blir jo så usikker..hehe..Får spørre legen neste uke...Jeg tenkte kanskje det kjentes ut som om man virkelig må på do..hahaha... Men som du sier...Finner vel ut av det etterhvert...=o) Tusen takk for svar...=o)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Har hatt føleslsen av nedpress både før og etter han festet seg. Det er en følelse av at noe stort er på vei ut. Skjæringer i underlivet og det kan gjøre vondt.
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 hmmm...Har ikke kjent noe sånt ennå... Men da vet jeg noe på hvordan det kan kjennes ut... Tusen takk=o)
bollamor*med 3 barn* Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Har kjent nedpress en ukes tid. Blir litt ubehagelig å stå og gå, synes det kjennes ut som han er på vei ut. Må mye oftere på do....blæren ligger litt i klem.... Bekkenet mitt er blitt mye bedre!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå