Gå til innhold

Alle dere med troll dresser.se hit=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurt før,men ønsker flere svar=)

Hvor gamle og store er barna deres?Og hvilke str har dere i dress??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1år: st 98

2år: st 110

Dressene var veldig store på høsten, men nesten for små til våren. Gutten min er lang. Trolldressen kan heises opp i livet så ubehagelig har det aldri vært for han.

Skrevet

Har Troll Classic til gutten min, den med avtagbart ullfor. Kjøpte str. 92 og han begynte å bruke den da han var litt over året og bruker den enda, er nå 2,5. Ble ikke så alt for stor da han bare var 1 år siden en er så myk og formelig, samt har snøring i livet, noe som gjør den lett å tilpasse. Den holder nok til han denne våre, men må sannsynligvis kjøpe ny til høsten, da er han jo litt over 3 år. Kjøper da 104. Skal kjøpe 92 til jenta mi som blir 1 år til sommeren (brukes da til høsten).

Skrevet

Glemte å si at barna mine ikke er spesielt lange, men relativt kraftige (godt holdt) ;)

Skrevet

Lucas har Rampetrolldressen i str 92. Han er 2,5 år og ca 90 cm, han er hvertfall ikke lengre enn det. Dressen er stor og god til han

Skrevet

De er store i størrelse.. Da silje var 2 år og 3 mnd begynte hun å bruke en som var str 104, den passet frem til hun var nesten 4 år, begynte å bruke str 116 ett par mnd før hun ble 4 år.. Jeg kjøper de store, sånn at de skal passe i to sesonger.. Silje er stor for alderen, har brukt str. 116 H&M i ett halvt år..

Skrevet

Takk for svar dere som har svart så langt.

Gutten min er ca 86 cm nå.Blir 2 år i februar.Om jeg finner på salg tenkte jeg å kjøpe nå.Kan jeg kjøpe 104 da tror der,eller bør jeg ta 98.?han blir da litt over 2,5 da den skal brukes

Skrevet

Hadde kjøpt 104. Min gutt begynte med st 110 da han var 2,5år.

Han blir nå 3år og den begynner å bli liten, men som sagt så er han lang.

Skrevet

brukte str. 92 fra 1,5 år ca, til 2,5 år,

har nå str. 98 fra ca 2,5 år til 3,5 år regner jeg med. men regner med at jeg opp ett hakk ekstra ved neste kjøp. altså fra hun er 3, 5 år, så må hun nok opp i hakket over 104.

Skrevet

Ville kjøpt 104, det er jo så dyre dresser så det er greit at de holder noen sesonger.

Skrevet

4 år, er 103 cm, str 116

16 mnd, 76 cm, str 80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...