Gå til innhold

er det bare meg som er RAR??

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa er syk og tapper meg for alle krefter i kroppen.. mannen er i milliteret og derfor har min kjære svigerfar meldt seg frivillig til å komme å hjelpe med snuppa=) evig takknemlig!

men her ser det ikke ut.. rot og ikke støvsugd på et par dager.. snuppa har hengt i beinan mine så jeg har ikke fått gjort ein ting...=(

så nå når min kjære svigerfar skal komme føler jeg at jeg MÅ shine opp hele leiligheten jeg da...=(

er det bare meg som føler at jeg må eller hadde dere gjort det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok også følt det slik, men skjønner godt at du ikke har ork til det. Ta det verste slik at det ser ok ut, han skjønner jo helt sikkert hvorfor alt ikke er på stell. Snill svigerfar du har!

Skrevet

La svigerfar ta snuppa, så kan du shine opp og ta en liten hvil etterpå:)

Skrevet

sant det=) skal bli deilig å kunne få litt fred!! huff høres fælt ut å si det, men blir så sliten av å stå på pinne hele døgnet!!

Skrevet

Det er lov å si det, tror absolutt alle småbarnsforeldre synes det er godt å få litt fred av og til. Kos deg og nyt det!

Skrevet

Skjønner deg veldig godt! Min svigermor har i høyden dagens avis liggende framme, og jeg krymper meg når hun kommer uanmeldt på besøk til rotehuset vårt.

Men siden svigerfaren din virker så snill, har han sikkert forståelse for at det blir slik når man har sykt barn.

Og du må ikke ha dårlig samvittighet: Det ER slitsomt å ha syke barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...