Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 De siste morgenene har jeg kjent en ørliten kiling i skjeden og mistenker derfor en lettere soppinfeksjon. Utfloden er som normalt, men jeg har hatt soppinfeksjon tidligere og synes at kilingen virker veldig kjent. Nå skal jeg til legen å torsdag og vil helst ikke begynne å putte noe i underlivet før jeg har snakket med ham (har veldig kort igjen til termin så jeg vet ikke hvordan jeg ligger an med modning), men har hørt at yoghurt naturell skal hjelpe. Noen som vet noe mer om det? Skal man i så fall spise yoghurten eller vaske seg med den? (har hørt begge deler). Er det evt andre "ufarlige" ting jeg kan prøve?
inakvad Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Hold deg unna sukker. Sopp elsker visst sukker. Jeg gikk med bakteriell vaginose og flere leger trodde det var sopp. Alle sa sukker var fy...han ene sa til og med at jeg burde ta meg et par glass rødvin istedenfor brus når jeg skulle kose meg =) det var selvfølgelig før jeg ble gravid =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå