Gå til innhold

Er jo så små..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte inne newborn bleier i går.. Oi.. hadde glemt at de var sååå små.. Blei helt rørt når jeg sto å såg på de.. Har en gutt på over 2 år og husker jo ikke at han har vært såå liten.. Gleder meg til jenta kommer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå... herlig.

Må la mannen ta seg av sånne innkjøp fra nå, jeg bare tar til tårene fordi jeg blir så rørt! Tenk at det skal en hel liten kropp inni der!

Skrevet

Ikke bare bleiene. Vasket alt tøy og utstyr, alt er jo så smått... Kan nesten ikke tro min sønn på straks 3 har fått noe av dette på seg. Alt vekker masse minner, kan nesten virke som i går han brukte det, husker nesten hvilken dag han hadde på hva og hvor/hva vi gjorde... Litt sykt... Tydelig at lille god gutten min er blitt stor...

Skrevet

Tar dere sjansen på å kjøpe inn newbornbleier før barnet er født?

Mine to har vært for store for disse bleiene før de kom ut av sykehuset, så jeg venter med bleiekjøp til jeg er på hjemvei med barnet. (Siste var 4,8 kg da hun ble født...)

Skrevet

Enda en grunn til å overlate det til mannen. Når man har født og vet str på babyen, er det jo en grei jobb for en nybakt pappa.

Skrevet

Men legger til at en bleiepakke ikke er noe stort tap dersom man kjøper inn en pakke og ikke får brukt dem... 60 kr eller noe??? Billig moro når man tenker på at man har det gøy og moro når man handler og ser på dem etterpå!

Skrevet

30 kr koster en bleiepakke,-så den sjangsen tror jeg at jeg våger å ta ja. Kjipt hvis man reiser hjem på en søndag. Da er det greit å ha ei pakke. Dessuten er gutten min estimert til under 3000g

Skrevet

20 kroner for de minste.. så ikke akkurat så dyr moro nei ;)

Skrevet

Jeg og storebror 2,5år har det moro med å sammelikne hans bleier med lillebabyens :-) Han funderer mye på den store magen og babyen som ligger inni der. Så kikker vi på små klær og litt babybilder og gleder oss veldig. Han er litt utålmodig nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...