NyBaby2007 Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Min 4 åring er veldig urolig. Klarer ikke å sitte stille, må enten løpe rundt eller klatre i sofaen HELE TIDEN. Har prøvd å finne på ting så han må konsentrere seg litt. spille spill f. eks. når det da ikke er hans tur må han danse rundt spillet for han klarer liksom ikke å vente. Hvis vi skal prøve å telle litt f. eks blir han me i 1 min ca så blir det bare tull. Kan jo ikke forvente for mye av en på 4 år kanskje men...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Da min ble fem år forandret han seg veldig. Ble en fornuftig liten rolig gutt. Skjedde nesten over natta. Nå er alt så mye lettere:)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Har også en sånn hyper gutt..... Jeg har lurt på om han kan være hyperaktiv (adhd), men nå nærmer han seg 5 og alle sier at det bruker å roe seg. Men hvis du er urolig for dette så er det bare å nsakke med helsestasjonen eller barnehagen om de synes han er unormalt aktiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå