pablo Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Sinnsykt mange som sliter med det. Nå har jeg vært 5 ganger hos kiropraktor. prøvd minifom, vært 2 ganger hos homeopat som samtidig tok fotsone....hva mer kan jeg prøve nå? Osteopat? Er det noe ?
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Du kan prøve fenikkelte, det hjalp noe på lillegutt. Men helt hjalp det ikke, og det er vel pga at tarmen til babyer ikke er ferdig utviklet før de er ca 4-6 mnd. Hvis du ammer kan du selv drikke ammete som det er fenikkel i. Hvis du ikke ammer kan du gjøre som meg, gi 1 ts fenikkelte før hvert måltid. Kokte opp og lot koppen stå med plastikk over i maks 1 døgn. Du kan vel også gi fenikkelte utenom selv om du ammer også.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Babyer som bæres i slynge/bæresjal sliter som regel ikke med luft. I samfunn der de bæres hele dagen er kolikk et ukjent fenomen. Prøv det!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 har du prøvd akkupunktur? Vet at dette skal ha hjelpt flere, men mitt råd er da å gå til en/ei som har god erfaring med barn og som du har hørt andre si er flink!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå