Gå til innhold

Kom fram! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom tilbake!!

Jeg kan by på vafler og kaffe, på nystekte rundstykker med det beste du vet av pålegg, du kan få te eller kakao eller en latte om du vil. Jeg kan stryke klærne deres ogvaske huset, jeg kan passe alle ungene og helbrede alle vondter! Jeg kan fikse alt jeg, bare dere kommer tilbake!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er helt utrolig kjedelig uten!!!!!!!!! Kom da!!!!!

:-))

Jeg kna hekle votter til dere også altså om dere vil det. Jeg skal bare pakke ned hele huset og gjøre det klart til visning først, også må jeg skrive en oppgave innimellom, men kom da! Jeg kan pakke deg inn i ullteppe og gjøre jobben for deg! Eller, jeg kan trylle så det blr sol og sommer på null komma svisj!

frister det ikke kanskje? det eneste du må gjøre er å henge her inne litt igjen, ikke så mye at det går utover sjel og sinn, men akkurat nok til å bli glad i hjertet! Kan anbefales! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt selskapsyk kanskje?????

Jeg har nettopp kjørt 2 små i barnehagen.

Knerten skulle bake boller i dag og Storebror skulle på tur....Hutre,hutre.. (Det blåser fra alle kanter her i dag.)

Mens mammaen deres skal ta lesefri i dag=0))

Jeg kjenner at jeg trenger det, gjorde ferdig innsendingsoppgaven i går.

Og da må det være lov med en dag fri.

Nå skal jeg gå å sette på en vaskemaskin og hente en kopp kaffe.....

Og vips så er jeg tilbake.

Skrevet

Neimen dritgrei!

Savner du oss?

Så koselig da :o)

Har det litt travelt for tiden. Arrangerer konferanse, både her i huset og på danskebåten, så da blir det endel andre arbeidsoppgaver i tillegg.

I dag skal begge trollungene til tannlegen. EldsteMann for kontroll og røntgenbilde og LilleSnupp skal telle tenner for første gang. Hun er forøvrig veldig opptatt av at Karius og Baktus bygger hus i tennene, så hun sitter hver kveld og peker inn i munnen hvor de er i dag :o)

Hun gleder seg til å dra til tannlegen, sammen med storebror, så jeg håper hun får en positiv opplevelse.

Vel, jeg får hive meg over arbeidet! Må ta med endel jobb hjem for å bli ferdig til i morgentidlig, så jeg vet ikke hvor mye jeg rekker å henge her inne?

Ta en vaffel og en stor kopp te du, så dukker det sikkert noen opp her snart!

Klæm fra

Skrevet

klart du har lov til å ha fri! Du fortjener det når noe er levert! Jeg skal gjøre ferdig disposisjon og begrunnelse for valg av oppgave i dag og sende det til veilederen min, da er jeg i gang helt på ordentlig med vårens store satsning :-)

Skrevet

klart jeg savner dere, dere er jo borte hele tiden, alle lever i travelby rett og slett... jeg bor jo der jeg også egentlig, men det er så artig å snakke her også i ny og ne! Lykke til med innsatsen. At lille snupp får en god opplevelse hos tannlegen er jeg ganske sikker på. det er lite de gjør i de små munnene... :-)

Skrevet

Jeg tar med meg strikketøyet og kommer jeg da!!!

Innevær hos meg i dag også! Fyrer i ovnen og håper det snart blir varmt.

Har akkurat lagt det minste travelbarnet for formiddagsluren hennes og nyter roen og stillheten i huset. Det varer bare noen timer før skolebarna kommer dettende inn dørene, gjerne med noen venner på slep.

Burde gjøre noe fornuftig, men det har jeg igrunnen alt gjort ettersom Sofabonden leverte de to nestminste i barnehagen tidlig i dag. Får nesten dårlig samvittighet når jeg bare får sett dem i 20 minutter før de stikker avgårde.. Er litt bortskjemt på tid med barna i det daglige, men samtidig er det godt når de går i barnehagen også. I går leverte jeg selv og vi kom oss ikke i barnehagen før i 11-tiden. Det var den dagen..

Lykke til med forberedelsene til visning, nedpakking - men før det venter vel en viktig telefon på deg!

Skrevet

God formiddag fra Travelby!!

He he, har du lest den boka? Jeg elsker barnebøkene til Richard Scarry :)

Jeg sitter på kontoret i en DØDSKJEDELIG telefonkonferanse med noen tyskere, en fra Estland og noen til... Gurimalla, nå har jeg fulgt pliktoppfyllende med og bidratt i 40 min. Nu er det nok, nå leser jeg mail og surfer i stedet sånn at jeg ikke sovner...

Men jeg skulle gjerne hatt noen ny-hekla votter, altså :)

Skrevet

man kan jo sove når det er telefonkonferanse... man må bare passe på å si det man vil ha sagt helt til å begynne med og helt til slutt :-) surfing er jeg veldig for altså!!! :-) og dibbing! votter ja..... :-)

Skrevet

Hei, hei og takk for en nydelig dibbe-start på dagen! Jeg ble så glad av å lese det sprudlende innlegget ditt.....*smiler* ....så jeg kan ikke være bekjent av å bare smugtitte i dag, som jeg gjør ganske ofte*kremt*

Håper dagen din blir en av de store med gode,glade nyheter! Er litt nyskjerrig nå, må innrømmes, når opptil fler snakker om oppgaver og innleveringer......hva slags utdanning??(om dere vil dele...)

Jeg har sykt barn på bedringens vei, men dog hjemme, så jobben min klarer seg uten meg i dag. Og jeg sitter her og får masse unna mens jeg koser meg:) Nå skal jeg bake kake til 16-åringens bursdag om 2 dager....

Skrevet

Hei sveis!

Jeg har nok mest smugtittet i det siste jeg også, men nå skal jeg bli litt flinkere til å skrive litt også. Kommer nok av at gubben er for mye hjemme om kveldene; det var myyye lettere å dibbe litt før når han jobbet mange sene kvelder...

Men nå har jeg fri før jeg skal på nattevakt, så nå skal jeg bare tusle rundt i rotehiet mitt og fyre på peisen, lese avisen, dibbe litt og kanskje ta et bad c",)

Jeg kunne forresten godt tenkt meg nystekte rundstykker og varm kakao - her regner det så det spruter, og er surt og kaldt!

Skrevet

så artig med baking, og så deilig med syk liten tass... da kan man bare kose seg. Jeg holder på med å bli noe til slutt... jeg samler alt jeg vil samle, og denne gangen er det mellomfag i KRL. Jeg håper bare jeg klarer å gjennomføre det, det er i alle fall en drøm og et mål!

Skrevet

jeg kan som sagt fikse all slags... skal bare bli ferdig med å male alle listene først :-)

hahaha i dag er jeg rett og slett ganske effektiv, trass et bekken som er på billigsalg!

Skrevet

dagene går som en vind, og jeg skulle ønske jeg hadde barnehage til den lille blomsterjenta mi, i alle fall en dag eller to i uka... helst alle. men i stedetfor har jeg lært henne å sove i vogna i mellom tre og fire timer... det er jo nesten det samme :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...