nick_335806 Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Min lille jente på 3 år, hadde sett hopprenn på tv sammen med pappaen sin her om dagen. Neste dag var de og hopprenn, men jeg (mamma) skiftet til en annen kanal. Da kom det fra 3-åringen "mamma jeg vil se hopprenn", Jeg sa, "mamma liker ikke så godt hopprenn" Så sa 3-åringen, "ja men.... da må du lære deg å bli mann da"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå