Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har IKMi dag eller i morgen og tok en gravitest idag tidlig. Da kom det fram en kvart strek loddrett, oppå den andre. Og et par "flekker" oppover, men ingen hel strek. Er den da svakt positi, eller er det bare en feil på testen??
cathrine&emma Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 det kan være postivit... men for å være sikker vil jeg kanksje ventet noen dager oxo tatt en ny test...vist den viser like utydelig ville jeg gått til legen å tatt en test.. bare levert inn en urin prøve. du behøver ikke inn til legen får å gjøre det....jeg tror iallefall ikke det..
Kæmma og trultene Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Åkei, takk! Er så usikker.... Sist ble streken hel med en gang, men det kan jo være at det er litt tidlig å teste. Får ta en til i helgen da.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Positiv er positiv uansett om treken er svak eller ikke. Gratulerer !!! =)
Herkules Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer! En strek er en strek! det vet jeg alt om som testet 9 ganger før jeg fikk ordentlig strek!!
Kæmma og trultene Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Ehm... jeg dro innom legen jeg og tok en test der. Den var negativ - så jeg har vel gjort et eller annet gæærnt da Æsj bæsj......
trebarnsmamma? Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Flekker = feil produsert test Heltrukken svaaaaaaak knapt synlig linje = positiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå