Kæmma og trultene Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har IKMi dag eller i morgen og tok en gravitest idag tidlig. Da kom det fram en kvart strek loddrett, oppå den andre. Og et par "flekker" oppover, men ingen hel strek. Er den da svakt positi, eller er det bare en feil på testen??
jåsjenta Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Les i vedlegget som fulgte med testen. Står sikkert noe der!
kaffeplante Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 ville ikke ha stolt på den nei.ta en cb digital så får su svar i klartekst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå