balsam Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 flytende hostesaft! hun nekter... alle tips mottas med takk!! har prøvd å lokke, friste og belønne...
*ale* Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Da er det vel bare trusler igjen:/ Min teknikk der går på at "Du skal ha medisinen, det er det jeg som bestemmer. Er du flink og tar den uten å krangle får du en liten overraskelse etterpå." Og så ikke gå inn på lange diskusjoner, gi de en sjangs til å bestemme seg... Av og til må man bare...
balsam Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2008 men hvordan rent fysisk får du den inn?? her holder hun seg for munnen mens hun hyler... jeg klarer jo å holde henne fast, men er ikke det å gå litt langt?? huff...
Carnivale Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Prøv med en pipette, som du stikker inn i munnen hennes. Enklere enn en skje!
Giftmamma med2jenter Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Hei. Vet akkurat hvordan du har det.. Snuppa på 22mnd har gått på pencilinkur og det var ikke lett. Men tilslutt tok vi det i melk og så fikk ho kakao pulver i. Da kjente ho ikke smaken. Men vist ho har slimete hoste,er det kanskje ikke lurt m melk.. Hmm,hva m å blande det i saft?.. Er ikke lett å få i disse små medisinene sine.. Lykke til:)
*ale* Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Det er å gå langt, så der må du vurdere hvor viktig det er at hun får den i seg. Men hun tar ikke skade av det så må du så må du.. Kan være nok at du holder henne i hendene, uten at du må "kneble" ungen,. Måtte gjennom noen sånne da snuppa her skulle (og MÅTTE) ha penicillin.... Holdt med en fight, etter det ga hun seg og vi kunne gjøre avtaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå