Trulte76 Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg er bare 8 uker hehe..men lurer litt på hvilke vogner som er gode er 6 år minstejenta nå..så er ei god stund sist.. Hadde simo kombivogn til de to første.. Men er det noen vogner som er bedre? mere praktisk osv.. Hva har dere?
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Quinny speedi=) med to forskjellige dreami bager,en i svart og grå og en i rosa og orange=) synst den var veldig god og trille,ikke så veldig dyr og ganske tøff og se på. litt parktisk og kunne klippse på maxi cosi bilstolen og=) er veldig fornøyd og gleder meg til og bruke den...
Nubbi & bittelillen Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Vi har akkurat kjøpt en Easy Walker Sky (svart). Dette var viktig for oss da vi skulle bestemme oss: * liten & lett å legge sammen * lett å trille * ikke altfor dyr * mulig å justere høyden på håndtaket * store & gode hjul som passer både til slaps & skogsveier (EWS har et stort hjul fremme, har vognen to tette hjul fremme er det lett for at det samler seg mye snø der) * fått den anbefalt av venner Samtidig kjøpte vi også Maxi Cosi (Cabriofix??) bilsete som kan klikkes på vognen. Enkelt & greit :-)
3troll blir til 4troll Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 svart m refleks troll 2000 vogna.
nøste... Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Vi har prövd oss på DBS sin kombi vogn. Siden denne norske vognen er ganske ny (kom våren 2007) kjenner jeg ingen med erfaringer med denne. Jeg er selv liten av vekst og synes den var snerten og fin selv om sovebagen er god og romslig. Artig å pröve noe nytt........
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Emmaljunga mundial. Vi er begge høye, så ville ha en litt stor, solid vogn - men er ikke den tyngste på markedet. visstnok gode kjøreegenskaper og gode tester + veldig fin å se på. minus: litt dyr (7500)
mrss83 Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 simo duo, svart og grå softline. håper den er bra!
mamma050308 Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Har kjøpt Jane Slalom Pro fra Barnas Hus. Tror det kommer an på hva du vil ha selv. Vi ville ha en duovogn, 3 hjul og lett å slå sammen og lett vekt. Har ikke fått anbefalt vognen, men synes det var den vognen som tilsvarte våre krav. Dessuten var den på salg til 4000 for understell, bag, bilstol, sportsvogntrekk, regntrekk og stelleveske. Synes vi fikk mye for pengene. Dessuten er bagen godkjent for å brukes i bil, så man ikke alltid trenger å bruke sete på korte turer.
ALMA1 Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Emmaljunga duo egde...bor på landet,mye grus og traktorveier,da er det greit med en solid stødig vogn.... Litt dyr,meen får vel brukt den flere ganger:)
Mininni Skrevet 15. januar 2008 #10 Skrevet 15. januar 2008 Bugaboo Camelion - den kommer varmt anbefalt fra "alle" venner og kjente med barn Foreløpig ligger den umontert i sine enkelte faktorer, men må vel tenke på å snekre den sammen om en liten stund
Filippa K Skrevet 15. januar 2008 #11 Skrevet 15. januar 2008 OTH urban jungle. Anbefaler 3-hjuling på det sterkeste! Sist gang hadde vi Emmaljunga Duo Edge, men solgte den og kjøpte Easywalker Sky da vi byttet til sportsvogndelen (da snuppa var 6 mnd). Da er en 4-hjuling altfor stor, tung og upraktisk. Denne gangen gikk vi rett på 3-hjuling, det er jo sportsvogndelen man bruker lengst.
li75**fødeklar Skrevet 15. januar 2008 #12 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har kjøpt Brio kombivogn, hadde Simo kombivogn for 8år siden. Men Brio og Simo er ganske like.
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #13 Skrevet 15. januar 2008 teutonia mistral duo. super vogn, lett å trille, lett å legge sammen. minus:passer nok ikke helt for de aller høyeste. faren min på 190 synes den er noe lav.
superk Skrevet 15. januar 2008 #14 Skrevet 15. januar 2008 Vi kjøpte Quinny freestyle. Vi ville ikke bruke hele budsjettet vårt bare på vogn og vi fikk denne på barnas hus for 3600kr i høst. Kjenner flere som bruker denne og er fornøyde, selv om bagen er litt liten. Har kjøpt overgangspose som jeg skal bruke fra høsten av igjen. Denne var det 70% på på Babyshop LIker slike kupp asså!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 15. januar 2008 #15 Skrevet 15. januar 2008 Brio Happy Duo! Lett og fin vogn med en bag-del og en sports-del. Valgfritt understell, det ene med vendbart håndtak og med stoff under som gjør at når man slår den sammen blir hjulene fram og bak helt inntill hverandre. Den andre er litt mer som Simo sin, med sprinkler under. Jeg valgte den førstnevnte. Koster ikke så mye som enkelte andre heller. Er kjempefornøyd!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. januar 2008 #16 Skrevet 15. januar 2008 Vi har kjøpt Teutonia Spirit S3! 3-hjuling og vi er hittill kjempefornøyd!
bøllefrøene Skrevet 15. januar 2008 #17 Skrevet 15. januar 2008 tfk... veldig god å trille.. stor bag, barna kan ligge der hvertfall 6 mnd. lett og lett og slå sammen... og praktisk sportsdel.. ryggen kan legges helt ned.. genial for soving.. billigere å bestille fra nederland... jeg fikk min på fem dager på døra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå