Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 jeg mener, hvordan kjenner en forskjell??? har mange veldig vonde kynnere for tiden, men hvordan kjenner enn forskjell på kynnere og rier???
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Rier gjør jo vondt! Kynnere gjør vel ikke det?
Minnie Mom Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 For min del har ikke kynnerne vært vonde. Magen ble steinhard, det var ubehagelig og det var vanskelig å gå.. Riene mine har vært som mensmurringer når de startet, etterhvert som vonde menssmerter og så har de økt de på i styrke. Nå har jeg aldri vært plaget av murringer eller maserier, så har ikke vært i tvil når fødselen har vært i gang, riene har ikke lignet på kynnere i det hele tatt..
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Jeg er førstegangs og tenker også på dette. Noen (bla meg) har jo vonde kynnere, andre ikke spesielt vonde rier (tidlig i fødselen). Dette er det jeg har hørt; Dersom sammentrekningene kommer regelmessig, tiltar i styrke og ikke går over når du skifter aktivitet/slapper av, da er det sannsynligvis rier.
Adelina2 Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 ja som de andre sier..så er rier vonde..og ofte gjør det vondt i ryggen også...de kommer regelmessige og ofterer og oftere..gjør mer og mer vondt..
Hildemor fra vest Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 What..Jeg har veldig vonde kynnere..Kjennes utsom jeg skal besje på meg..Knyter seg skikkelig i ryggen;-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Jeg fikk beskjed om i mitt første svangerskap at "du VET når det er rier". Men det gjorde jeg absolutt ikke... jeg syns det var kjempevanskelig å vite om det var rier jeg kjente å ikke kynnere eller bare magevondt. Når de tok vannet på sykehuset ble jo riene verre, men før det så ante jeg ikke jeg var i fødsel, jeg tok bare tiden i tilfelle, men tenkte de kom til å le av meg nå jeg kom til sykehuset. Men det var rier, og de satt i rompa hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå