Gå til innhold

god spennende morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er en spennende morgen for om kun kort tid får vi vite om vi har fått det huset vi vil ha. Klokken tolv faller dommen :-)... vi har egentlig fått huset i en budrunde, men med borettslag følger forkjøpsrettsloven, og vips så må man vente i mange dager før man vet om man har fått det eller ikke... :-)

Jeg kjenner at jeg håper vi får det sånn veldig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sikkert bra. Har aldri hørt om noen som har "mistet" huset pga forkjøpsrett.

Det hadde forøvrig heller ikke megleren vi brukte da vi solgte vår leil. som det også var forkjøpsrett på.

Men alltid litt skummelt.

Husker da vi kjøpte leiligheten.........3 uker måtte vi vente. Vet ikke hvor lang tid dere har ventet da=0))

Skrevet

Krysser fingre og tær og håper dere får huset!

Det er ulidelig spennende å vente på noe sånt - men nå er det under halvtimen igjen.

Skrevet

vi har bare ventet siden fredag, men jammen har det vært lenge nok. det er kjedelig å sette alle drømmer og planlegging på vent. Jeg vil jo komme i gang liksom.

Skrevet

Åååå så spennende, ligger huset på nett? Kan du sende meg PM med link? Pliiiiiiiiiis :)

Skrevet

nei - det er jo en hel time pluss under en halv time, men da....................... :-)

Kryssing er toppen! vi må krysse litt nå, og får vi det ikke så får vi finne noe anna å bo i. det er jo ikke sånn at det er vanskleig å finne hus for tida :-)

Skrevet

sånn.... men jeg vet ikke om det kommer frem :-)

Skrevet

Jeg vil også se huset......

Jeg er i hvertfall veldig spent på hvor på østlandet dere skal lage reir.

En PM her også kanskje????

Plllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssssssssss.

Skrevet

det går ikke, for jeg kan ikke sende pm til deg.... men jeg skal lenger nord enn det de fleste av dere har landa på :-)))

Skrevet

Ok... Hvorfor kan du ikke sende meg PM da????

Går det på viljen kanskje:..................................Hm....

Skrevet

Tusent takk for PM!! Synd at jeg ikke kommer inn på linken, men det er nok fordi huset allerede er SOLGT til en dritgrei familien fra vest!!

Jeg synes hele prosjektet høres strålende ut!!! Dere har en god plan :)

Riktig område er viktigst når man skal bosette seg et sted. Mye som kan gjøres med maling og interiørløsninger. Nå kan dere pusse opp og bygge på og ordne og fikse før dritgreibabyen kommer.

Det derre forkjøpsrettgreiene ordner seg helt sikkert. De som bor der allerede vil jo ikke ha et hus til!! Det er forkjøpsrett hos oss også, men såvidt jeg husker er det ingen som har benyttet seg av det på 15 år.... Det var ikke noe tema da vi kjøpte i hvert fall.

Krysser alt jeg har for dere, jeg også!!

Skrevet

Å, det blir spennende! Nå er det jo bare tretten minutter igjen! Tipper det er oppi Gudbrandsdalen et sted, jeg - og den er jo laaaang! c",)

Linklinklink på PM!

Skrevet

Jammen det hjelper ikke noenting å mase på linker via PM for dere skjønner vel det at bilderne av huset ikke ligger ute på internett lenger siden dritgreifamilien har kjøpt det og snart får beskjed eller rettere sagt om fem minutter om at de får det når megleren ringer klokka tolv og sier at ingen i nabolaget har benyttet seg av forkjøpsretten. Puh!

Skrevet

rent praktisk sett så hadde ikke du en sånn PM knapp på profilen din ;-) og om du hadde hatt det , så hadde du fått en link til ei side du ikke hadde funnet, for finn.no har stoppet den.

det står sjelden på viljen ,-)

Skrevet

Fillern! Ble jammen litt andpusten av den der, jeg også c",)

Skrevet

JIPPI!!!!! NÅ KOMMER VI TIL ØSTLANDET!!!!!!! VI FIKK DET JO!

Skrevet

Gratulerer med nytt hus og at det bir Østlandet på deg igjen :-D

Skrevet

Gratulerer!!! Kanskje vi ser deg på treff til våren, nåda? Hipphipphurra for nytt hus! c",)

Skrevet

Kult!!

Var jo det jeg sa.... Ingen som gidder å bruke forkjøpsretten sin da vettø......

Velkommen skal du være..

Og gratulerer med hus, da er det bare å begynne pakkingen.

Skrevet

altså den forkjøpsretten, den hører ikke kun til nabolaget... den høre til alle som er medlem i for eksempel OBOS, har man meldt sin interesse, så kan man snappe de husene man vil ha midt forran nesen på noen, når man vet man vil ha det. det kan vaære greit å være hemmelig og ikke bli med på budrunden for å holde budene nede nemlig, derfor har det vært noen spennende dager, for jeg fikk vite at det var to stk som var interreserte.... og den ene fikk lov til å tenke til fem over tolv.... ha ha ha... men det endte jo godt dette her :-))) Jippi, og hjelpe meg. Det er nemlig et fryktingytende prosjekt vi har valgt å slenge oss på :-) men det ligger så fint og barnevennlig til at vi ikke kunne dy oss!

Skrevet

Gratulerer småen!!!! Så morro!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...