Gå til innhold

Hvor store er din jente på 3 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille jente på 3 år ser så liten ut i forhold til andere i b hagen.

Hun er 87 cm og veier 12,3kg.

Håper noen tar seg bryet med å svare.

Ha en fin dag alle sammen. Klem fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter......................er ikke pent gjordt,,,,,,,,,,,,,,,,, sorry............

Skrevet

Jeg har bare en gutt på 3 år, så det blir jo ikke helt det samme. De er jo ofte større.

Han er 100 cm og 17 kg.

Skrevet

Tulla vår er stor, hun er ikke 3 enda, men 2 år og 9 mnd, så jeg tar meg friheten til å svare. Hun er over 92 cm (var 92cm når hun var 2 år), og 14,5 kg.

Så vi har ei lang jente

Skrevet

Min er blitt 3,5 år, men hun var ca 15 kg og 98 cm ved 3 års dagen. I dag er hun ca. 17 kg og sikkert litt høyere. Aner ikke normalen, men hun er omtrent som de andre på samme alder i barnehagen, i høyde, mulig hun er litt tyngre.

Her er en tabell som er noe gammel, men den gir en liten pekepinn:

http://www.nettdoktor.no/helseraad/fakta/jenterveksttabell.php

Skrevet

Når snuppa var 3 år var hun 17,5 kg og ca 101 cm lang, nå er hun 3 år og 7,5 mnd veier 17 kg (gått ned 2 kg pga omgangssyken) og 107 cm lang.

Skrevet

mi jenta på 3.4 år er ca 17 kilo, og litt over 100 cm.

Skrevet

jenta mi er 3 år og 7 mnd og er ca 105 cm og veier nesten 20 kg, hun er lang og kompakt men absolutt ikke tykk, er stor i forhold til andre barn i bhg og mange tror hun er nærmere 5 år når de ikke vet at hun ikke er det. :)

Skrevet

vet ikke hvor mange kilo, men mener hun det er rundt 15-17. er iallefall metern lang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...