Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en SA i august. Fikk mensen igjen 6 nov og neste 9 des, tenkte da at alt var i orden. Så ble jeg operert for gallestein 9 januar, og har enda ikke fått noen TR. Håpet mitt var der selvfølgelig, og tok derfor en test 14 januar, negativ. Hva skjer??, har oprasjonen noen innvirkning eller? Hva sier dere kloke damer? Er utrolig kvalm og tisser mye, utover det så merker jeg ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stresser u mye med å bli gravid, kan det ha innvirkning..?

Men sjansen er jo der da..... :)

Skrevet

Du kan jo ta en test, da. Men utover det, så hadde jeg ikke blitt forbauset hvis tr var forsinket pga operasjonen. En operasjon er jo en stor påkjenning for kroppen, og stress kan utsette tr. Jeg fikk ikke tr fra august til februar en gang jeg, fordi jeg var så stresset...

Skrevet

Nei har ikke stressa noe mer enn ellers. Har vært sykemeldt i nesten 2 mnd så jeg har bare slappa av. Kan jo også fortelle at ved første mens så blødde jeg mye, måtte skifte annenhver time. Gang nr 2 så kunne jeg ikke bruke tampong , d ble for "tørt" og ubehagelig. Tenkte å ta en ny test om ett par dager å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...