ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Forbanna drittsekk! Han er jo ikke helt god fyren.... *mine tanker går til offerne*
MrsDior & baby-Dior Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 er ikke bare media som eser opp denne saken nei...... tror faktisk det er ganske fælt for ofrene at denne saken blir så est opp jeg....
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Selv om ofre for overgrep opplever dette individuellt så kan Staffs uttalelser tolkes dit at han mener det er noe dagligdags og greit som små gutter bør tåle. Han gjør hverken samfunnet eller klienten sin noen tjeneste ved å komme med disse påstandene. Staff vet å skape debatt og sette sinn i kok hvertfall. Jeg føler jeg blir uvel hver gang jeg ser fyren på tv, ser han som en ekkel, gammel gris.
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2008 Ja, fyren har alltid holdt et slikt leven blant sine uttalelser. Siterer Ugl@
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Han virker i grunn svært pr-kåt og ruker media til å synes slik at han får de mest profilerte sakene. Han er tross alt en forsvarsadvokat, men det sier sitt når selv Meling synes han har gått for langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå