Gå til innhold

Føde-matpakken til pappaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva smører dere på matpakken til deres kjære? Den som skal være med til føden altså?

Jeg lager klar matpakke hver kveld, i tilfelle det blir fødsel i løpet av natten. 5 brødskiver. 3 med leverpostei, og 2 med salami.

Det er så koselig å gjøre slikt for ham, synes jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager matpakke til jobben for han...syntes det er koselig. Dessuten bruker han ikke penger på dårlig mat og jeg vet han får i seg noe.

Men føde-matpakke? Nei, det orker jeg ikke..Han får klare seg litt selv. Akkurat den dagen kan jeg tåle at han handler noe ubrukelig, Dessuten er de mer en villige til å gi han ei brødskive der på føden, det har de faktisk informert om.

Hva gjør du med skivene som ikke blir brukt da? Spiser de dagen etter? Hadde jeg heller ikke gidda. Men det er meg..

Skrevet

Holder en knapp på at dette er en spøk gitt! ;)

Skrevet

Jeg har fått kjeft her inne før, fordi jeg trodde et innlegg var tull. Så nå tør jeg ikke lenger skrive sånt... Men jeg syns ihvertfall at pappan kan ordne med maten sin selv. Men vi er jo forskjellig, så det er vel opp til hver enkelt hva man ønsker å gjøre.

Skrevet

Nå er det jo en smule mindre grad av risiko forbundet med en brødskive med salami i forhold til en joint.

Eller, forresten...

Skrevet

Eneste jeg hadde gidda å gjøre klar til ham, var et realt smertehyl i øret og rappe kommandoer om hva jeg hadde behov for i øyeblikket.

Skrevet

Hva gjør du om fødselen starter på ettermiddagen? Lar han få med seg en sur matpakke?

Greit man har mye tid når man surrer hjemme de siste tre ukene altså, men dette tok vel kaka!

Forresten, kjempeoppfinnsomt pålegg da!

Skrevet

Mannen min fikk mat på føden av barnelegen.

Kunne spise så mye han ville.

Deilige smørbrød med karbonader og eggerøre osv:-)

Skrevet

Hahaha - såå mye dumt det står her!! :P Kan virkelig ikke gjøre annet enn å le!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Skrevet

Matpakke?! Nei, den tanken har aldri slått meg.

Men du er veldig søt og snill da.

Skrevet

Hehe :-) Tok ikke den helt seriøst nei. Men for å svare seriøst så fødte jeg hele natten sist, og tenkte veldig lite på om mannen min var sulten eller ikke. Men vi fikk frokost begge to da lillemor var ute :-)

Skrevet

Koselig tanke du gjør for kjæresten din! :)

Jeg regner med han får mat på sykehuset, eller så får han kjøpe seg noe på kiosken. Jeg skal uansett ha med en pakke kjeks og litt energi drikke, og han skal selvfølgelig få av det han også.

Skrevet

På sykehuset jeg skal føde på har de døgnåpent i kantina.... så da var det problemet løst + jeg skal ha en rask fødsel....

Skrevet

Jeg pleier å bake kake til mannen hver kveld i tilfelle jeg må føde, en vet jo aldri... fløtekake med lys på!! og så spiser jeg den selv hver morgen hvis jeg ikke har født da.

Skrevet

Her er det ikke kantine oppe hele døgnet. Og i brevet fra føden står det at far må ha med mat. Så derfor blir det matpakke herifra også.

Eller en boks nugatti og brødskiver:) sm han elsker. Skal også ha med noe jeg liker godt sjøl . Så ikke alle sykehuis som har det tilbudet. Så tror tråden er seriøs

Skrevet

herregud så idiotisk- hver kveld...

når det skjer får han virkelig finne seg noe mat selv, tenkte å pakke med kjeks og sann og er det ikke nok er det vel bare å stikke på en butikk eller bensinstasjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...