Gå til innhold

Grete-mor!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor er du? Såg at du ha samme termindato som meg (16.jan). Men har ikkje sett deg sida søndag her inne.. Du har vel ikkje snikt i køa? :)

I så fall, lykke til! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hei du! Nei, dessverre, sitter her fortsatt jeg også.... Ganske drittlei, for å være ærlig - nå vil jeg bare føde!! Det tar på å aldri få sove.. Hvordan er det med deg da, er formen fin eller er du også sliten nå på slutten?

Skrevet

Alt eg tenke på for tida e å føde, møte dinna skapningen inni meg:) Er konstant trøtt, men når eg ha lagt meg så kjem enten kløinga eller krinblinga i beina.. Irriterande! So jo, er sliten! Skal til jordmora på termindagen, å då håpe eg ho kan sjekke om der e åpning og muligens strippe meg:)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Samme her. Har time imorgen tidlig, kommer da til å be tynt om å bli strippet, evt satt i gang eller få keisersnitt. Grunnen til at jeg vil ha han ut ganske snart er at han sitter i seteleie, og jeg syns det er skummelt å tenke på at han skal bli noe særlig mye større med tanke på at han faktisk skal komme ut bretta dobbelt. De gjør jo ikke annet enn å legge på seg disse siste ukene, så....jeg vil ha han ut snarest! Fikk mer eller mindre tilbud om keisersnitt siden han hadde rumpa ned, men dumme meg ville la naturen ordne opp=/ Jadda....naturen lar vente på seg! Vet at jeg ikke har kommet til termin engang, men jeg vet ærlig talt ikke hvor mye lenger jeg klarer denne søvnløse tilværelsen.

Vet du om du er moden da? Og om jordmor er positiv til å sjekke og/eller strippe deg? Er jo sånn forskjell på dem....noen vil ikke vaginalundersøke deg før du omtrent er I fødsel. Blir spennende dette!=)

Skrevet

Oj, ja då kan eg forstå at du e litt bekymra. Det er faktisk utrulig kor mykje tankane forandre seg no når det nærma seg termin. Du sa sikkert neitakk til keisarsnitt for ei stund sida, og no ja, so legge han bere på seg. Håper jordmora hjelpe deg i måra da:) Lykke til! Å hugs å gje beskje om ka som skjer:)

Ho sjekka meg sist, og då va livmora mjuk sa ho. Det er litt over ei veke sida.. So då ho sa det, so tenkte eg; yes, no skal eg føde snart!:) Men tida går jo so pokkers treigt når en ikkje får sove. Søve kanskje 3-4 tima i døgnet for tida.. 1-2 tima om gangen.. æsj!

Skrevet

Hei! Grete-mor; Ville bare påpeke at seteleie skal visst ikke være slik man ser for seg, at den kommer "dobbelt-opp" ut.. Rompa er mindre og mykere enn hodet, så det kritiske er faktisk når hodet skal komme ut til slutt. For da har ikke rompa banet vei for hodet, og blir det vanskelig å få ut hodet, blir det litt kritisk. Er det jeg har lest og fått hørt hvertfall. Du har vel fått snakket med jordmor om dette håper jeg..?

Skrevet

Ja, no er eg spent, korleis gjekk det med jordmora?

Fekk på følelsen i går kveld at du var komt på sjukehuset, veit ikkje kofføre eg følte det, men..

Skrevet

Grete-mor ble lagt inn på sykehuset i går. Hun skal enten bli satt i gang i dag, eller få keisersnitt i løpet av de kommende dagene. har ikke hørt noe mer fra henne enda, så hun venter sikkert bare i spenning:)

Skrevet

Eg må vere synsk:) Lykke til til Grete-mor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...