MÅNS m/lilleMarius Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Her er det lange skriketokter... derfor sitter jeg på pcen nå... Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl / skriiiiiiiiiiiiiiiiiik! Mor blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal Flere som sliter?????????
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Nei, heldigvis ikk nå lenger. Men holdt på i 20 mnd. med eldste. Kan bare si lykke til :-) Hvem er du forresten, har ikke sett deg her inne før? Fersk på siden?
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Du er ikke alene!!! Minsten her sovner i ti, halv elleve tiden for så å våkne etter en times tid, og da holder han det gående i et par timer. Slitsomt!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Her er vi bare våken - som vanlig, midt på natta. hun får ikke noe oppmerksomhet herfra ihvertfall. får ligge og prate med seg selv...
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 20mnd ja.. ojoj...Da har jeg en stund igjen:) Junior her er 8mnd. Er ikke sååååå ofte innom her, mest i "klubben" min På nattestid var det greit her, på dagtid går det for raskt her... Rekker ikke henge med i svingene
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Nei. Men jeg vil HYYYYYYYYYYYLEEEEE!!!!!!!!!!
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 her er det masse hyl fra 2små på 5uker..har blitt ekstremt de siste 2dagene, sover så vidt.. lurer litt på om de har litt kollik Så når den ene endelig sovner, så begynner den andre...og slik fortsetter det om dagene og nettene...slitsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå