Gå til innhold

Hvordan oppnår dere orgasme sammen med partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lett for å få orgasme når jeg tilfredstiller meg selv, men sliter med å få det til sammen med partneren min.

Liker ikke spes godt å bli slikket, har aldri likt det...

Fingring er OK, men synes det tar for lang tid når jeg ikke gjør det selv, blir utålmodig. Vibrator er jo bra, men hadde vært fint å klare det uten også. Har vært i nærheten av orgasme flere ganger når jeg sitter på topp, men aldri nådd målet.

Hvordan får dere det til da????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du blitt tent hvis eg hadde skrevet i detalje da;-/

Skrevet

Når vi har sex, så ligger vi først ved siden av hverandre og koser. Jeg runker ham samtidig som han koser med klitten min. Kjempedeilig og opphissende. Slik ligger vi helt til jeg får orgasme, så har vi samleie etter det:)

Slik gjorde jeg det med xn også..

Skrevet

Jeg synes du skal fingre deg selv når du f.eks. sitter på topp. Det funker ganske bra for meg ihvertfall.

Er generelt ganske avhengig av at jeg eller sexpartneren min fingrer meg før eller under sex. Jeg føler meg litt snytt hvis jeg får orgasme før samleie, for det varer jo gjerne i ti minutter. Liker best å få orgasme med noen inni meg. Jeg kan få orgasme i alle slags stillinger så lenge jeg blir fingret og er kåt nok.

Jeg er heller ingen stor fan av oralsex..

Skrevet

( jeg er ikke no fan av bli slikket, heller ikke fingret! )

Jeg pleier og runke han også pleier vi og ha sex før han kommer, så har vi sex en stund (i forskjellige stillinger) også kommer vi som regel sammen ;)

Skrevet

Kommer han to ganger etter hverandre? Heldig du da. Her må jeg få orgasme først for han er helt ferdig etter at det har gått for han..

Skrevet

Vi har lange forspill hvor vi onanerer hverandre og eventuelt har munnsex....og han masserer klitten min mens han tar meg fra siden eller bakfra.. nå som jeg er kjempestor og veldig hoven og blir lett sår blir det mest til at vi onanerer hverandre og har munnsex.

Før magen kom finn jeg alltid orgasme av at han masserte klitten mens jeg satt oppå han eller at jeg hadde et bein over skuldern hans i misjonær slik at han kom til klitten min med noen fingre.

Skrevet

Jeg tilhører de heldige kvinnene som ikke trenger gjøre annet enn ha vanlig samleie, så kommer jeg som ei kule, gjerne mange ganger pr runde:) Når jeg skriver vanl samleie mener jeg at vi ikke stimulerer noe ekstra- ingen fingre el.l., trenger bare å ha han i meg, enten misjonær el sitte oppå ham så kommer jeg- ekstra godt når han presser seg hardt inntil meg. Eneste måten jeg ikke kommer ved kun penetrering er bakfra. Er heller ikke så glad i lange forspill for jeg blir fort klar, og vil komme så fort som mulig, så jeg liker gjerne kjappiser. Jeg kommer jo flere ganger mens vi har sex så at jeg kommer m det samme betyr ikke at det er over:)

Skrevet

Misunner deg.. Jeg kan også komme "av meg selv" når jeg blir tatt i misjonær eller hvis jeg rir, men det er jo fordi klitten min blir massert av kroppen hans mens han tar meg. Så at noen må bruke fingrene betyr bare at de ikke har like sensitiv klitt, æ'kke verre enn det. Man å bare ty til litt selvhjelp i ny og ne.

Skrevet

Hei! Anonym 18:25 i går igjen her. Ja, ikke sant- det er jo null problem å komme når man blir stimulert av kroppen hans i misjonær el ridestilling (på klitten). For meg skjer det så fort og, har nesten ikke hatt sex uten å få orgasme noen sinne. Så derfor synes jeg det er så rart at så få greier å komme v vanlig samleie men må stimuleres ekstra. Har lest at bare 30 % el noe av alle kvinner kommer ved vanlig sex, men trenger fingre/orlsex mm for å få orgasme. Vi er da ikke så forskjellig skapt? Noen har vel mer sensitiv klitt ja, kan være derfor jeg kommer så fort. For synes også det nesten er ubehagelig å bli berørt rett på klitoris med fingrene, blir for hardt og direkte.

Skrevet

Jeg kommer av at han er inni meg, fordi g-punktet simuleres der. Trenger ikke å ha kontakt med klitoris en gang, det er inni det foregår! Deilig!!:)

Men må jobbe litt sjøl, for å finne punktet, så ligger som regel i misjonærstilingen og beveger hofta mi opp eller ned, alt etter hvordan jeg vil ha han inni meg..Dypt, ikke dypt osv.

Skrevet

Enig, merker at jeg treffer punktet når jeg beveger hoftene litt ekstra. Men bonus ved misjonær og ridestilling er jo at både klitoris og g-punkt blir stimulert da!

Skrevet

Ulempen med dette er at jeg ikke får det til nå utti svangerskapet da..Har ikke hatt sånn god sex siden magen ble i veien! Da ble det for tungt å jobbe sånn med hoftene også, man skal jo helst ikke jobbe med magemusklene når man er gravid. Merket jeg fikk "krampe" og vondt i musklene da ja..De holder jo på å strekke seg så..

Blir godt å få babyen ut og kunne ligge i misjonærstillingen igjen!

Få til å ha litt rå og vill sex igjen!;)

Skrevet

Jeg har nesten det motsatte problemet... Er så sinnsykt følsom "der nede" for tiden at jeg blir våt bare han kommer borti meg... Ligger ved siden av hverandre og koser med fingrene ei lita stund først... Må ofte be han om å ta pause, fordi jeg holder på å komme... Så ligger jeg på siden, og han tar meg bakfra samtidig som fingrene hans koser med tappen... Sinnsykt deilig! Problemet er bare at vi begge kommer så altfor fort... Rekker jo nesten ikke å nyte det før det er over... Er samtidig "helt skutt" etterpå, så jeg klarer ikke å komme flere ganger etter hverandre...

Skrevet

Hva mener du med fort? hvor lenge har dere sex jenter

Skrevet

I går kveld lå jeg sikkert 1/2 time og ble slikket og fingret, men noen orgasme?? NEIDA...blir helt fortvilt :-( får det ALDRI til i noen andre stillinger enn når han tar meg i misjonærstillingen...hva i huleste er feil med meg :-(

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg kommer bare ved at han slikker meg!

Han har et stort problem, og det er at han kommer så fort, så mellom 1 til toppen 1,5 min så har han fått orgasme!!! :(

Så han slikker meg som regel altid før sex så jeg skal bil tilfredstilt også........

Jævla kjedlig med når det går så fort for han, har prøvd alt vi kan komme på...men ingenting gjør at han holder ut lenger! :(

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvis du begynner å bli kåt, kan du sette deg oppå han. Ikke at penis skal gå så mye inn og ut,men at du sitter og gnir klitten mot han. Det pleier alltid å funke for meg. Det kan også hjelpe hvis han slikker/tar på puppene dine. Lykke til!

Skrevet

Får orgasme under fingring ....gnir direkte mot g - punktet mitt ....

Utrolig godt ...tenk at KUNN en liten liten finger kan gi orgasme ....uten å være bortti klitten i det hele tatt !

Av og til kan faktisk en liten finger gi mer nytelse enn en stor penis ....merkelig

Men greier bedre " knipe " rundt ....om det ikke er for stort .Altså bruke musklene mer aktivt da ....

Får orgasme under samleie også - misjonær og sitte oppå eller leke gyngehest he he

Doggistyle er ikke noe for meg - syns ikke det er deilig engang for å være ærlig ..så dere er ikke alene om å mislike å bli tatt " bakfra " - aksepterer det aldri heller , VIL IKKE !!! Så slem jente er jeg ....Jeg gjør kunn det jeg selv har nytelse av ....faktisk ....hvorfor skulle jeg gå med på noe som overhodet ikke er godt for meg eller jeg liker ? En skal da begge nyte samtidig ...

Skjønner ikke at liksom så mange kvinner har orgasmeproblemer ...leser jo stadig om det ...men jeg har alltid hatt kjempelett for å få det ....og serie orgasmer også ...

Vi jenter er like forskjellige her som menn ...

Har opplevd menn ....som er trege med å få orgasme , som aldri kommer , som har dårlig ereksjon eller liten lyst osv osv ...

Blir det samme med kvinner - store individuelle forskjeller ....uavhengig av kjønn mener jeg ...men skrives alltid mer om kvinners problemer enn om menns sex problemer - har jeg inntrykk av ...

Liksom tabu ...med menns problemer ...

• 3 uker senere...
Skrevet

Det med å få orgasme med bare vanlig sex blir jo individuelt fra jente til jente fordi selv om vi er likt skapt er vi jo så ulike allikevel, noen har bollemus, noen tynnliten mus, andre har indre kjønnslepper som stikker "utforbi" mens andre har alt veldig godt gjemt innfor de ytre. Så det er jo ikke egentlig så rart at det ikke er alle som får orgasme uten ekstra stimulering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...