Gjest Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 først nå ser jeg at tiden flyyyyr!! bake-bake-kake!!! =) hipp hurra for gutten min <3
ano`num *17.03.10* Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer så mye med dagen Til dere begge. Et år er ikke lenger hva det var nei Årene blir mye kortere med barn. På et blunk er han skolegutt. Jeg nektet å tro det med første, men jammen går hun ikke i andre nå! Er som om hun var bare baby`en i går.
Prish Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer med gutten! Husker deg godt fras bim da du fødte. Var drit misunnelig og det var enda to mnd til min termin. hehhehe Tenk, det er et helt år siden...
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Hipp hipp hurra for Niklas!! Mange våte susser fra Mathias! hehe! Tenk at vi nå har 1 åringer!! Håper dere får en fin dag!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå