Gå til innhold

beibi'n min 1 år!!!! =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

først nå ser jeg at tiden flyyyyr!! bake-bake-kake!!! =) hipp hurra for gutten min <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojda. Gratulerer.

 

 

Skrevet

Gratulerer!!! :-D

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen :)

 

Til dere begge.

 

Et år er ikke lenger hva det var nei ;)

Årene blir mye kortere med barn.

På et blunk er han skolegutt.

Jeg nektet å tro det med første, men jammen går hun ikke i andre nå!

Er som om hun var bare baby`en i går.

Skrevet

Gratulerer med gutten!

 

Husker deg godt fras bim da du fødte. Var drit misunnelig og det var enda to mnd til min termin. hehhehe

Tenk, det er et helt år siden...

Skrevet

Hipp hipp hurra for Niklas!! Mange våte susser fra Mathias! hehe!

 

Tenk at vi nå har 1 åringer!! ;) Håper dere får en fin dag!! klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...