Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Målte blodtrykket som var 136/75, og hadde eggehvite i urinen.. Er i begynnelsen av uke39 nå.. Har en følelse av å være utenfor kroppen min.. Er helt fjern om dagen.. Konstant svimmel og sitter bare å døser.. Har ikke energi til noen ting, og føler meg så absolutt ikke vel.. Men har dratt opp til flere ganger på sykehuset nå, og får beskjed om at alt er bra.. Prøver å forklare situasjonen, men uten resultater.. Det kan da ikke være riktig å føle seg sånn?! Kjennes jo som om jeg er drita full konstant.. Noen som har noen erfaring med lignende? evt, tips om hva som burde gjøres? prøver ikke å være hypokonder, men jeg kjenner at kroppen ikke er sånn som den burde..
baby 07.02. Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Uff høres ut som meg dette. Jeg vet heller ikke hva jeg skal gjøre, jeg ringte fødeavd fredag kveld, fikk beskeje om at kroppen var i ubalanse noe som var normalt nå i slutten av sv. Jeg skal til legen i morgen, går til legen to ganger i uka nå for å kontrolere bt og urin. Så jeg får høre hva hun har å si til dette
mammaigjenimars Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 sjekka jernet ditt? jeg hadde det sånn tidligere, men er mye bedre nå som jeg tar jerntilskudd. er ikke alltid så mye som skal til..
baby 07.02. Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Ja jeg for min dek sjekket dette for en uke siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå