first-timer82 Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jenta mi kan rulle seg fra mage til rygg fra rygg til mage krype klappe til klappesøte synge til forskjellige sanger (aaaaaaaaahb) si hei, mamma, pappa, bø og nam nusse ut i lufta gi klemmer nusse på munn og skinn (men med munnen åpen) ta smokken hvis hun mister den stå selv i noen sekunder mens hun holder seg fast i noe
Gulp Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Da er hun jo veldig flink for alderen da:) Men det var kanskje det du ville høre også?
first-timer82 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 klart det er koslig å høre det.. men for å si det sånn så er dette første ungen min, jeg vet ikke hva som er normal eller ikke normalt til de forskjellige alder, derfor er det litt morro å høre hva andre kan på hennes alder.. kanskje hun er tidlig ute med noe og sein på andre områder....
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Det er ofte gøy og sammelikne på helsestasjonen:-) Der går du sikkert på gruppe med barn på samme alder. Jenter er som regel mye tidligere ute enn gutter, men tror datteren din er veldig flink:-)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Gutten min er 8 mndr og han er flink han også, men kan ikke alt det datteren din kan:-)
mine små alver... Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Tydelig at datteren din er tidlig ute!! =) Datteren vår var også så tidlig,hun sa mamma og pappa før fyllte 5 mnd..det er nesten sykt å tenk på nå! Hun sa også mange ord før ett års alderen og Hun snakket rent og skrev navnet sitt når hun var to! Nå er hun 4 år og både leser og skriver!! Noen barn er som svamper når det gjelder læring.Her i huset synes jeg selv at det har gått litt fort.... Kan jo liksom ikke lære allt på en gang.Men på en annen side så er det jo bare å stille nyskjerrigheten hennes og gi henne den kunnskapen hun forlanger.Kan jo ikke bremse de heller syns jeg.Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå