timu Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Lurer på om noen kan tipse på hvilke vaskeservietter som er bra og rimelige? Noen som vet prisen på f.eks Libero Baby Care vaskekluter? Er ikke interessert i de fuktige, kun tørre..
Fikk maibaby06 Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Billig og bra: mesoft fra apoteket! 25 kr for en pakke på 100. De er mye mykere enn libero sine:) Men litt mindre da, men jeg syns libero sine er for store så for oss passer det bra:)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Best og rimligst er Mesoft kompresser, kjøpes på apotek. 100stk i en pakke. Prisen på Libero husker jeg ikke, men vet at Ica hadde noen rimeligere som var mye bedre og mykere..men lenge siden jeg har kjøpt dem nå... Lurer på om det var euroshopper...
ano`num *17.03.10* Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Vi kjøpte faktisk noe ala libero sine på Ica. ¨ Mye billigere, og mye mykere!! Er et av de billigmerkene som har de. Kostet vell en 20kroning for en ganske stor pakke. Aner ikke hvor mange. Men vi har vår enda - gullet er 3mnd - her bruker vi ikke våtservietter hjemme. (Kun den pakken fra Ica.) Mesoft er også å anbefale! De er kjempeherlige. (Også til mor etter fødselen) Men de kan bli litt små og knudrete når en får de kjempebæsjebleiene!! Selv bruker vi mesoft til å rense øyet hennes. Sliter fortsatt med litt puss på det.
ano`num *17.03.10* Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Ugl@ kom med navnet gitt; Euroshopper. Den er blank og rød. Med hvite servietter i seff
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 MESOFT Ingn over ingen ved siden.. De er utrolig gode og myke.
camilla^ Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Ica sine våtservietter kom ut som en av de beste i en best for ett eller to år siden. Jeg synes de er helt supre og har brukt de. Før det brukte jeg libero, men syns ikke de var noe. Siden jeg svei på mine hender. Eldste jenta fikk ikke noe prikker og søyt ikke noe, emn det gjorde hu minste. Hu tålte de over hodet ikke. Så derfor prøvde jeg til slutt Ica sine, etter pampers og noen til. Det er de Grønne, de lilla inneholder perfyme så de er ikke like bra, de kom dårligere ut i testen også, selv om de var bedre enn libero og pampers. Lurer på om det er de som Kiwi har som vant jeg, husker ikke helt men lurer på det. (husker ikke navnet på de heller)
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Euroshopper sine tørre vaskeservietter er kjempe fine. Du får de på ica og rimi. Koster 30 kr +/- for 250 stk. De er ganske store, men gode og myke og tåler masse. Vi pleier å brette de i to før vi fukter de med vann. Har brukt de fra dag en. Bruker våtservietter når vi ikke er hjemme og da varierer det hva vi bruker.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 er også veldig fornøyd med euroshopper sine. Kjøper bare de.. Kan ikke sammenlignes med libro sine synes jeg - som er litt for harde etter min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå