Gå til innhold

Jeg har ny vugge men ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

den er ikke i vanlig str. Målene er 50+80...Noen som vet hvor jeg kan få tak i en vuggekant?

Og er det i det hele tatt nødvendig med kant? Jeg har kjøpt lammeskinn som går litt oppover i kantene, og regner egentlig ikke med at babyen min skal ligge i vuggen noe lengere enn 3-4 mnd...og da er de jo ikke så aktive..!?

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil ikke tro det er behov for vuggekant om lammeskinnet går litt opp på sidene nei! :)

Skrevet

Jeg hadde ikke det sist, har ikke tenkt å ha det nå heller.

Skrevet

supert...da drøyer jeg det litt med kant jeg å :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...