Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 den er ikke i vanlig str. Målene er 50+80...Noen som vet hvor jeg kan få tak i en vuggekant? Og er det i det hele tatt nødvendig med kant? Jeg har kjøpt lammeskinn som går litt oppover i kantene, og regner egentlig ikke med at babyen min skal ligge i vuggen noe lengere enn 3-4 mnd...og da er de jo ikke så aktive..!? Hva tror dere?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 vil ikke tro det er behov for vuggekant om lammeskinnet går litt opp på sidene nei!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Jeg hadde ikke det sist, har ikke tenkt å ha det nå heller.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 supert...da drøyer jeg det litt med kant jeg å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå