SiSa Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Noen som har tips til hva jeg kan servere i barneselskap på torsdag. Min eldste datter blir 3 år. Har vært i endel barneselskap de siste mnd, der pølser og gele har vært gjenganger + kake selvfølgelig. Nye ideer mottas med takk! (",)
Beama Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Snuppa liker verken pølser eller gele=P Så i hennes 2 årsdag skal vi ha hjemmelaget pizza, fruktsalat, muffins også litt kaker=)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Noe som er utrolig stilig: Du former en stor rund haug med potetmos og stikker kokte pølesr i, former et lite ansikt i den ene enden med ketshup øyne og neste og du har et pigsvin;-) Så kan du ha brød ved siden av til de som ønsker det. Kjempepopulært de gangene jeg laget dette i min brors barneselskaper!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Potetmosen må ikke bære så blaut, da vil ikke pølsene sitte. Lag hjemmelaget potetmos, det er jo kjempgodt!
Trulte76 Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Hva med sånn pizzasnurringser da? lages på samme måte som kanelringer, bare man har tomatpure, skinke i strimler og revet ost..jeg bruker pizzadeig med melk i..de er utrolig gode Hver sin ispinne f.eks..barn elsker stort sett is Muffins går an å lage. eller hveteboller.
SiSa Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2008 Takk for gode tips!! Spesielt pizza snurrer var lurt. Det blir nok litt mindre kliss enn ved vanlig pizza. Dessuten kan jeg lage dem i dag - fryse dem- og varme dem når gjestene kommer.Genialt! (",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå