Gå til innhold

er typen min utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tror han er utro =(

han spiller håndball og nå i det siste så har han trent 4-5 dager i uken, for 1 mnd siden så trente han bare 2 ganger fast, mandag og torsdager kl 20-21. men nå "trener" han nesten hver dag til forskjellige tider.

noen ringer veldig ofte til han på mobilen da går han alltid på ett annet rom og er litt hemmelighetsfull, nesten hver gang han er ferdig med tlf samtalen så må han på trening, uansett tidspunkt og han har ikke sagt noe om trening før på dagen noe som han alltid gjør.. han sier det er treneren som ringer og at det er løpe trening.. det har ALDRI skjedd før, dette starta for 1 mnd tid siden... jeg har sjekka mobilen hans også, og det er en jente sitt nr.. jeg har konfrontert han med det og han svarte: at det var treneren hans. men jeg vet at treneren hans er en mann.. vi hadde sex ganske ofte før, flere ganger i uka, men nå har ikke han villi rørt meg på 3 uker, uansett om jeg tar initiativet..

vil ikke gå ut med fullt nick enda siden dette ikke er avklart om han er utro eller ikke...derfor lurer jeg da på om noen kan legge dette ut på skravle for meg..?

vær så snill gi meg noen råd på hva jeg skal gjøre.. er det bare jeg som er hysterisk nå? eller har jeg grunn til å ha mistanke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enten er han utro eller så planlegger han noe spennende for deg som er hemmelig.

... kanskje.

mistenkelig er det i alle fall.

Men det beste svaret får du fra han.

Lykke til!

Skrevet

Han har nok begynt med en ny type "trening" i tillegg ja. :o/

Skrevet

huff, kan bare komme med min erfaring da. ex gjore det samme som din, men måtte på "jobb" til alle døgnets tider.

gikk ut eller i et annet rom når "kompisen" ringte.

han stakk før femtemann ble født..

Skrevet

Uff, ville absolutt tenkt det samme.

Har dårlig erfaring med samtaler som plutselig blir hemmelig, meldinger som skjules og slettes osv

Og det andre du forteller i tillegg...noe skurrer i mine øyne.

Skrevet

hørtes rimelig mystisk ut ja - synes du skal spørre ham rett ut jeg - eller om du er tøff nok - ring den jenta og spør!!

Skrevet

sitter her og veit ikke helt hva jeg skal tro... men god ide å ringe denne jenta... han kaster seg i dusjen med en gang han kommer hjem fra "trening" eller hva det er han kommer hjem fra, men har ikke lagt merke til om tøyet er svett...

HI

Skrevet

Fortell at du er veldig usikker på han nå og det gjør deg veldig urolig og syk av bekymring. Si at det er mye som tyder på at han ikke har loyaliteten der den hører hjemme.

Har dere barn sammen?

Om han er utro så fortjener han ikke å være sammen med deg.

Skrevet

Spør han om han mener at det bør være ditt valg at du skal ha en partner som ikke utsetter deg for andres kjønnsykdommer.

Skrevet

Send en mld fra hans tlf til denne jenta....

Eller du kan spørre han rett ut, mest sannsynlig vil han nekte og vokte tlf sin enda bedre.

Du kan ringe denne jenta... Kanskje hun nekter, forteller det til mannen din og dem er enda mere forsiktig.

Du kan følge etter han :P

Snakke med treneren hans å høre hvor mange ganger han egentlig trener.

Eller.... kanskje han faktisk trener :)

Spør SugLut, der er det ikke noe som heter utroskap ;) Lett svar og lett liv :)

Skrevet

Har du funnet ut noe hovedinnlegger? Hvordan går det?

Du må bare fortelle ham at du kan ikke leve i et forhold hvor det foreligger så mye ulumskheter som skaper mistanker om forhold på si. Om dere skal ha det godt sammen må dere kunne være helt ærlig og ikke la den andre gå rundt og være mistenksom. Det blir det ikke noe godt ut av. Så, du må sette et ultimatum. Enten kutter han ut alt det tøvet som gjør deg usikker, eller så får han legge alle kortene på bordet. Det er bare de to mulighetene her... Konfronter ham.!!! Og det snarest mulig.

Skrevet

hei HI!

jeg ville sjekket meg for kjønnssykdommer. om han er utro har han nok neppe forlangt legerapport av "treneren". det er litt mange løgner her til at jeg tror han bare trener. kanskje du skal møte opp på trening? ;)

Skrevet

Syns det hørtes rart ut at han er utro. Med mindre han er Kristian Kjelling, så bør han komme opp med en bedre unnskyldning på sin utroskap, enn å spille håndball 5 ganger i uken. Enten er han stokk dum (og da er det kanskje greit å bli kvitt han), eller kanskje han planlegger en overraskelse ja.....krysser fingrene for det siste for din del.

Skrevet

jeg hadde nok spurt ham igjen rett ut denne gangen, jeg vil ikke fortelle deg om han er utro eller ikke, det er det ingen som vet men håper for din del at han ikke er det! lykke til!

Skrevet

HALLO???!!!

HVORDAN GIKK DET? Fant du ut noe???

Er jo veldig nysgjerrig da!!

Skrevet

Dersom du tar utgangspunkt i alle damemagasiners tegn på utroskap, så er det ingen tvil. Eller kanskje han har lest de samme artiklene og har lyst å gjøre deg sjalu?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...